Elis31 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis det skal kalles inn noen derfra, så må nesten han som har dealet med oss de siste årene komme. Og han kan da fortelle fra det forrige møtet vi hadde i sist uke, så tror jeg de fleste skjønner hvorfor det ble en kort mekling. Hvis han forteller at ungene fortalte ham om vold og rus osv samt at eksen ville ha meg brent på bål da. Jeg er tidvis nokså usikker på hva han husker og ikke husker av ting han har sett og lest og svart på jeg. (Han begynner å bli sliten av oss, og det skjønner jeg) Da skjønner jeg at det med meklingen ikke er noe å bruke tid på. Jeg skjønner ikke at han på familierådgivningskontoret skal være så lei dere. Det er faktisk jobben hans å være til hjelp for dere. Og det blir ikke mindre viktig når det er barn i bildet. Klem =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Da skjønner jeg at det med meklingen ikke er noe å bruke tid på. Jeg skjønner ikke at han på familierådgivningskontoret skal være så lei dere. Det er faktisk jobben hans å være til hjelp for dere. Og det blir ikke mindre viktig når det er barn i bildet. Klem =) Jeg er enig ift det med familievernannen ikke burde bli lei selvom han har noen utfordringer på jobb iblant :-) Men jeg konstaterer at han ser ut til å være drittlei likevel, så får jeg bare ta til etterretning at det ikke er noen hjelp å få derfra :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 WOW!!! Jeg bøyer meg i støvet av beundring over styrken din, Valnøtt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.