Gå til innhold

Frekt å ønske penger?

Gjest Snart 2 trinn

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri opplevd at det har blitt gitt 300 kr i kontanter. 50-100 kr er vanlig synes jeg det virker som.

Okay, det stemmer sikkert :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

4

• Katt-ja

3

• org

2

• miia

1

Mest aktive i denne tråden

Ja, det synes jeg! Hvis noen spør er det jo greit å si det, men ikke hvis ingen spørr. Jeg synes det er greit å ønske seg penger av nær familie. Da kan man jo si at barnet sparer til noe spesielt og det er jo bare positivt.

Jeg reagerte da vi fikk vi en innbydelse hvor det sto at hun ønsket seg penger. Dette var i 1 klsse. Vi kjøpte gave.

''Jeg reagerte da vi fikk vi en innbydelse hvor det sto at hun ønsket seg penger. Dette var i 1 klsse. Vi kjøpte gave.''

Når 1.klassingen ønsket seg penger så valgte dere å kjøpe et eller annet som dere umulig kunne vite om vedkommende ønsket seg. Folk forundrer meg. Var det for å demonstrere? Fordi det var viktigere for dere som givere enn for mottakeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...