Gjest veier hun passe? Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg vet man ikke skal fokusere på vekten til barna sine, men av ren nysgjerrighet - hvor mye veier deres ca 10 år gamle jenter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Datteren min er 9,5 år. Hun er ca. 142 cm høy og jeg tipper (er ikke helt sikker) at hun veier omtrent 35-37 kg? Hun er lang og slank. broren er to år yngre, ca. 10 -12 cm kortere og veier omtrent 30 -32 kg. Han er også ganske lang, og kraftigere. en sterk type med bittelitt rund mage Han er en matmons. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 http://apps.nccd.cdc.gov/dnpabmi/Calculator.aspx?CalculatorType=Metric 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eva.z Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har hele tiden syntes at vår gutt på 4år er for tynn. Han er 102cm og 13.5 kg. Var nede på helsestasjonen på 4-års kontroll nå i sommer,men helsesøster reagerte ikke så mye på det.Han følger sin kurve fint,og da var hun fornøyd. Men nå var jeg inne på den linken som frosken oppgav,og der blir han klassifisert som undervektig og at vi burde ta kontakt med helsestasjonen?! Ble litt bekymret her nå. Han spiser gjennomsnittlig greit,og får mye god og sunn mat.Men går det noen dager med lite spising,merker vi det med en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceila Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Min datter er 10,5 år. Hun er 134 høy og veier 25 kilo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Nå er min straks-10-åring gutt, men han er ca. 135 cm / 28 kg. Liten og tyyyyynn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drajaba... Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jenta mi på 7 (nettopp fylt) veier 26 kg. Hun er lang for alderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Den eldste var ca 26-27 kg da hun var ti år. Nå er hun snart 12 år, er ca 150 cm høy og veier rundt 35 kg. Hun er slank, sunn og sterk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg har veid og målt sønnen min i dag. 139,5 cm og 29,5 kg. Han er 10 år. Lengda ligger vel ca på snittet, men han er ganske slank. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabeth Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har hele tiden syntes at vår gutt på 4år er for tynn. Han er 102cm og 13.5 kg. Var nede på helsestasjonen på 4-års kontroll nå i sommer,men helsesøster reagerte ikke så mye på det.Han følger sin kurve fint,og da var hun fornøyd. Men nå var jeg inne på den linken som frosken oppgav,og der blir han klassifisert som undervektig og at vi burde ta kontakt med helsestasjonen?! Ble litt bekymret her nå. Han spiser gjennomsnittlig greit,og får mye god og sunn mat.Men går det noen dager med lite spising,merker vi det med en gang. Hei Lyder som vår 4-åring det her Hun ligger fint ann i forh. til kurven sin, men er nå 103 cm og veier 15,5 kg. Ikke spesielt tynn, men en slank utgave er hun vel. tror ikke det er noe å bekymre seg over. Høres sunn og frisk ut i mine øyne! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jenta mi er 9 år, og liten og lett. Ho var 24,5 ferdig påkledd/spist frokost i dag tidlig. Ho er ca. 126 cm høy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilja (den opprinnelige) Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Datteren min er ni og et halvt, 139 cm høy og veier 26,5 kilo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.