Gjest Fenrisulven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det noen med erfaringer med dette regnsettet, har foreløpig kun sett på det hos Ellos http://tinyurl.com/67m6o5 Synes prisen er stiv, 850,- for jakke og bukse, men har vel noen rabattkoder som gir noen rabatter. Tar gjerne i mot tips om andre GODE regnsett, det er til en 1 klassing. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hadde ikke kjøpt så dyrt regntøy hos ellos, da ville jeg heller kjøpt et kjent merke hos sportsforretningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenrisulven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hadde ikke kjøpt så dyrt regntøy hos ellos, da ville jeg heller kjøpt et kjent merke hos sportsforretningen. Tretorn er da et kjent merke!! (for meg hvertfall) Du får ikke bedre gummistøvler enn de fra Tretorn, men regntøyet har jeg ingen erfaringer med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har selv god erfaring med regntøyet fra Helly Hansen. Begge våre har disse, og de har gått i arv. Tretorn kjenner jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Har selv god erfaring med regntøyet fra Helly Hansen. Begge våre har disse, og de har gått i arv. Tretorn kjenner jeg ikke. ''Tretorn kjenner jeg ikke'' Kjenner jo til Tretorn sko, men har ikke erfaring med regntøyet deres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenrisulven Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ''Tretorn kjenner jeg ikke'' Kjenner jo til Tretorn sko, men har ikke erfaring med regntøyet deres. Samme som meg det da, kjenner sko/støvler, men ikke regntøyet. De bør jo kunne det også når de er så gode på gummistøvler... Takk for tips om HH, de er (nesten) alltid til og stole på:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tretorn er da et kjent merke!! (for meg hvertfall) Du får ikke bedre gummistøvler enn de fra Tretorn, men regntøyet har jeg ingen erfaringer med. Ok. har aldri hørt om det merket jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Merket er ukjent for meg og jeg hadde definitivt ikke kjøpt så dyrt regntøy til en unge som vokser ut av det i løpet av høsten og vinteren. I alle fall ikke fra Ellos eller annen postordre.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kjenner bare til støvlene, de er gode, men litt tunge. Jeg kjøper HH på Obs eller XXL. Veldig fornøyde, og under det halve i pris i forhold til linken din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tretorn er jo et kjent og bra merke, men her har vi kun hatt det i støvler, og ikke i regntøy. Har vært veldig fornøyd med Reflex regntøy! Det har en grei pris, og har holdt veldig bra til begge mine gjennom bhg, og nå på skole... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drajaba... Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg og jenta mi på 7 år har disse gummistøvlene og de er supre, men ville ikke brukt så mye på regntøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1218213783' post='3930743] Kjenner bare til støvlene, de er gode, men litt tunge. Jeg kjøper HH på Obs eller XXL. Veldig fornøyde, og under det halve i pris i forhold til linken din. Ville bare tipse deg om at jeg nettopp kjøpte Tretorn Lite - støvler, og de er kjempelette! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenrisulven Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tretorn er jo et kjent og bra merke, men her har vi kun hatt det i støvler, og ikke i regntøy. Har vært veldig fornøyd med Reflex regntøy! Det har en grei pris, og har holdt veldig bra til begge mine gjennom bhg, og nå på skole... Har brukt Reflex her også, men nå prøver vi noe nytt. Har bestilt Tretorn så få vi se, brukte tilbud så jeg får hele settet for 560 kr inkl. frakt. Får bare håpe det svarer til forventningene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenrisulven Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Merket er ukjent for meg og jeg hadde definitivt ikke kjøpt så dyrt regntøy til en unge som vokser ut av det i løpet av høsten og vinteren. I alle fall ikke fra Ellos eller annen postordre.... Nå får det være bra med voksing på en stund, det bestemmer jeg:-) Tretorn er bestilt i str 128, vil tro det holder i høst og til våren *håper* Ikke så glad i postordre skjønner jeg, he he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Nå får det være bra med voksing på en stund, det bestemmer jeg:-) Tretorn er bestilt i str 128, vil tro det holder i høst og til våren *håper* Ikke så glad i postordre skjønner jeg, he he ''Ikke så glad i postordre skjønner jeg, he he'' Nja... Liker å kunne se og kjenne på tøyet for å kjenne litt på kavliteten før jeg kjøper jeg. Synes det er mye av dårlig kvalitet på Ellos o.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.