Gå til innhold

Tretorn regntøy, erfaringer?

Gjest Fenrisulven

Anbefalte innlegg

Gjest Fenrisulven

Er det noen med erfaringer med dette regnsettet, har foreløpig kun sett på det hos Ellos

http://tinyurl.com/67m6o5

Synes prisen er stiv, 850,- for jakke og bukse, men har vel noen rabattkoder som gir noen rabatter.

Tar gjerne i mot tips om andre GODE regnsett, det er til en 1 klassing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fenrisulven

Hadde ikke kjøpt så dyrt regntøy hos ellos, da ville jeg heller kjøpt et kjent merke hos sportsforretningen.

Tretorn er da et kjent merke!! (for meg hvertfall)

Du får ikke bedre gummistøvler enn de fra Tretorn, men regntøyet har jeg ingen erfaringer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Har selv god erfaring med regntøyet fra Helly Hansen. Begge våre har disse, og de har gått i arv.

Tretorn kjenner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Har selv god erfaring med regntøyet fra Helly Hansen. Begge våre har disse, og de har gått i arv.

Tretorn kjenner jeg ikke.

''Tretorn kjenner jeg ikke''

Kjenner jo til Tretorn sko, men har ikke erfaring med regntøyet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenrisulven

''Tretorn kjenner jeg ikke''

Kjenner jo til Tretorn sko, men har ikke erfaring med regntøyet deres.

Samme som meg det da, kjenner sko/støvler, men ikke regntøyet. De bør jo kunne det også når de er så gode på gummistøvler...

Takk for tips om HH, de er (nesten) alltid til og stole på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tretorn er da et kjent merke!! (for meg hvertfall)

Du får ikke bedre gummistøvler enn de fra Tretorn, men regntøyet har jeg ingen erfaringer med.

Ok. har aldri hørt om det merket jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket er ukjent for meg og jeg hadde definitivt ikke kjøpt så dyrt regntøy til en unge som vokser ut av det i løpet av høsten og vinteren. I alle fall ikke fra Ellos eller annen postordre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner bare til støvlene, de er gode, men litt tunge.

Jeg kjøper HH på Obs eller XXL. Veldig fornøyde, og under det halve i pris i forhold til linken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tretorn er jo et kjent og bra merke, men her har vi kun hatt det i støvler, og ikke i regntøy.

Har vært veldig fornøyd med Reflex regntøy! Det har en grei pris, og har holdt veldig bra til begge mine gjennom bhg, og nå på skole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218213783' post='3930743]

Kjenner bare til støvlene, de er gode, men litt tunge.

Jeg kjøper HH på Obs eller XXL. Veldig fornøyde, og under det halve i pris i forhold til linken din.

Ville bare tipse deg om at jeg nettopp kjøpte Tretorn Lite - støvler, og de er kjempelette! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fenrisulven

Tretorn er jo et kjent og bra merke, men her har vi kun hatt det i støvler, og ikke i regntøy.

Har vært veldig fornøyd med Reflex regntøy! Det har en grei pris, og har holdt veldig bra til begge mine gjennom bhg, og nå på skole...

Har brukt Reflex her også, men nå prøver vi noe nytt.

Har bestilt Tretorn så få vi se, brukte tilbud så jeg får hele settet for 560 kr inkl. frakt. Får bare håpe det svarer til forventningene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fenrisulven

Merket er ukjent for meg og jeg hadde definitivt ikke kjøpt så dyrt regntøy til en unge som vokser ut av det i løpet av høsten og vinteren. I alle fall ikke fra Ellos eller annen postordre....

Nå får det være bra med voksing på en stund, det bestemmer jeg:-)

Tretorn er bestilt i str 128, vil tro det holder i høst og til våren *håper*

Ikke så glad i postordre skjønner jeg, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får det være bra med voksing på en stund, det bestemmer jeg:-)

Tretorn er bestilt i str 128, vil tro det holder i høst og til våren *håper*

Ikke så glad i postordre skjønner jeg, he he

''Ikke så glad i postordre skjønner jeg, he he''

Nja... Liker å kunne se og kjenne på tøyet for å kjenne litt på kavliteten før jeg kjøper jeg. Synes det er mye av dårlig kvalitet på Ellos o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...