Gå til innhold

Er det en naturlov at...?

Lillemus

Anbefalte innlegg

Ja, er det en naturlov at 9-10-årige gutter MÅ lage lyder HELE tiden!? Konstant?! Jeg blir snart gal.... Og det hjelper ikke å si noe, det går kanskje ett minutt så er det på'n igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!

Har en som plystrer og knipser hele tiden. eller lager billyder, telefonlyder ,brannalarm you name it. Spurte han om han satt slik i timene på skolen også, men det gjorde han ikke for da jjobbet han. Då nå er han satt til å rydde rom, uten at det hjelper det spøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 8 år, og lager lyder konstant. Det har han gjort siden han var et lit knøtt. I men i vår, var han lydløs i 3 mnd, men nå er det f*** meg på'n igjen. #¤%&&/%¤

NDS-nekt er det eneste som hjelper ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218214190' post='3930746]

Min er 8 år, og lager lyder konstant. Det har han gjort siden han var et lit knøtt. I men i vår, var han lydløs i 3 mnd, men nå er det f*** meg på'n igjen. #¤%&&/%¤

NDS-nekt er det eneste som hjelper ;o)

''NDS-nekt er det eneste som hjelper ;o)''

Neppe. Han gjør det helt uten å tenke over det tror jeg. Men jeg blir jo like gal uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de fleste mennesker lager for mange lyder må jeg innrømme, kanskje særlig kvinner. Barns ulyder er bare kos i forhold til kaklende kvinnestemmer. Det er så mange som bare MÅ ha kverna i gang hele tiden. Bla, bla, bla, og så er det vel omtrent en av hundre ganger de har noe interessant å melde. Jeg er mildt sagt misunnelig på togli som bare kan skru av bryteren når hun har fått nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Jepp, det stemmer. Er ikke mulig å stoppe. Heldigvis er det bedre enn sladderdamer eller fulle mannfolk :-)

Eller bikkjegnell. Det er bare det verste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det stemmer. Er ikke mulig å stoppe. Heldigvis er det bedre enn sladderdamer eller fulle mannfolk :-)

Eller bikkjegnell. Det er bare det verste...

Næh, kakledamer er verre. Og skrytete, bedrevitende, bråkjekke masegubber. De snakker gjerne ekstra høyt også, de. *grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Næh, kakledamer er verre. Og skrytete, bedrevitende, bråkjekke masegubber. De snakker gjerne ekstra høyt også, de. *grøsse*

Ja, det var det jeg mente - guttungelyder er bedre enn kakledamer osv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg mente - guttungelyder er bedre enn kakledamer osv :-)

Jeg bare stussa over at du synes bikkjegnell er verre enn kakledamer. Jeg tar mye heller bikkja enn kakla!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... min 9-årige gutt lager ikke så mange lyder med munnen, men han lager andre lyder - f.eks. dropper en ball opp og ned i en halvtime i strekk - kaster ting i lufta i eningen osv....

Her i huset er det 7-åringen (jenta) som stort sett alltid lager lyder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest endelig lørdag

Ja!

Har en som plystrer og knipser hele tiden. eller lager billyder, telefonlyder ,brannalarm you name it. Spurte han om han satt slik i timene på skolen også, men det gjorde han ikke for da jjobbet han. Då nå er han satt til å rydde rom, uten at det hjelper det spøtt!

Får glede deg over at han rydder rommet da...-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

He he, min 7-åring gjør det ikke, men kameraten hans derimot.

Han har alltid gjort det, og jeg blir jo tussete som ikke er vant med disse lydene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og når det ikke kommer lyder ser en at armer og bein er i bevegelse, også når de sitter.

''Ja, og når det ikke kommer lyder ser en at armer og bein er i bevegelse, også når de sitter.''

Jaaaaa! Konstant! Fatter ikke hvor de ta energien fra! *Svett*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest musevisatjohei

Jeg synes de fleste mennesker lager for mange lyder må jeg innrømme, kanskje særlig kvinner. Barns ulyder er bare kos i forhold til kaklende kvinnestemmer. Det er så mange som bare MÅ ha kverna i gang hele tiden. Bla, bla, bla, og så er det vel omtrent en av hundre ganger de har noe interessant å melde. Jeg er mildt sagt misunnelig på togli som bare kan skru av bryteren når hun har fått nok:)

Jeg er litt irritert på mannen min, det MÅ komme lyd ut av han hele tiden...

Av og til ønsker jeg å ha det musestille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...