Gå til innhold

Er det en naturlov at...?

Lillemus

Anbefalte innlegg

Ja, og når det ikke kommer lyder ser en at armer og bein er i bevegelse, også når de sitter.

Sønnen min tar det stort sett ut i armer og bein... Tenker med gru på hvordan han ville hatt det i en mer stillesittende skole enn de har i vår tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt irritert på mannen min, det MÅ komme lyd ut av han hele tiden...

Av og til ønsker jeg å ha det musestille...

Hehe. Du burde gjort et smartere valg av mann. Den tausere typen har i grunnen mye bra ved seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har tenkt tanken LOL

Hehe. Du burde gjort et smartere valg av mann. Den tausere typen har i grunnen mye bra ved seg;)

Ja, har av og til tenkt tanken hehe :D

Og om natta... da må han absolutt snu og vende på seg et par hundre ganger før han finner en komfortabel liggestilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om natta... da må han absolutt snu og vende på seg et par hundre ganger før han finner en komfortabel liggestilling...

''Og om natta... da må han absolutt snu og vende på seg et par hundre ganger før han finner en komfortabel liggestilling...''

*Hehe* En sånn propell har jeg også! Prøv å ligg på en dobbel luftmadrass i sovepose sammen med en sånn en... Jeg spretter omkring som en kork halve natta! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen godt at VI er perfekte, da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og når det ikke kommer lyder ser en at armer og bein er i bevegelse, også når de sitter.

Min er mest på det med bevegelse - lager lyd med hele kroppen, kaster, sparker, rister på noe hele tiden... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...