laban Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja, og når det ikke kommer lyder ser en at armer og bein er i bevegelse, også når de sitter. Sønnen min tar det stort sett ut i armer og bein... Tenker med gru på hvordan han ville hatt det i en mer stillesittende skole enn de har i vår tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg er litt irritert på mannen min, det MÅ komme lyd ut av han hele tiden... Av og til ønsker jeg å ha det musestille... Hehe. Du burde gjort et smartere valg av mann. Den tausere typen har i grunnen mye bra ved seg;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har tenkt tanken LOL Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hehe. Du burde gjort et smartere valg av mann. Den tausere typen har i grunnen mye bra ved seg;) Ja, har av og til tenkt tanken hehe Og om natta... da må han absolutt snu og vende på seg et par hundre ganger før han finner en komfortabel liggestilling... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Ja, har av og til tenkt tanken hehe Og om natta... da må han absolutt snu og vende på seg et par hundre ganger før han finner en komfortabel liggestilling... ''Og om natta... da må han absolutt snu og vende på seg et par hundre ganger før han finner en komfortabel liggestilling...'' *Hehe* En sånn propell har jeg også! Prøv å ligg på en dobbel luftmadrass i sovepose sammen med en sånn en... Jeg spretter omkring som en kork halve natta! :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ja, har av og til tenkt tanken hehe Og om natta... da må han absolutt snu og vende på seg et par hundre ganger før han finner en komfortabel liggestilling... Det er jammen godt at VI er perfekte, da;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ja, og når det ikke kommer lyder ser en at armer og bein er i bevegelse, også når de sitter. Min er mest på det med bevegelse - lager lyd med hele kroppen, kaster, sparker, rister på noe hele tiden... :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.