uvitende......! Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det noen her som tar omeha-3 kapsler? Ble stoppet av noen fra "fri flyt" i dag, og de delte ut bokser... bør vi begynne å ta det? Har ikke tenkt over det før.. For og imot bruka av deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg har tatt tran siden jeg var barn, så jeg vet ærlig talt ikke hvorfor jeg gjør det, det har bare alltid vært en del av frokosten hos meg. Men det er sikkert veldig nyttig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker det Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg tar Omega-3. Godt for hjernen, godt for PMS (den typen jeg tar i alle fall). Spiser du lite fisk er omega-3 et bra tillegg til kosten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg begynte med det da jeg ble gravid og har fortsatt. Hvis ikke du spiser mye fet fisk, er det en god idé å ta det, eller den gode gammeldagse tranen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.