Lillemus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Snuppelura blir 8 år til uka og jeg er temmelig blank på hva hun skal få i gave. Ikke leker og ikke klær som "hovedgave". Har lyst til å gi henne noe skikkelig turutstyr av noe slag, men vi har jo det meste! Har både telt, skikkelige soveposer til alle, liggeunderlag og sånt. Speiderkniv har hun også, termos, skiutstyr og slike ting og. Bok får hun antagelig, men jeg er ute etter en litt "større" hovedgave. Skikkelig luksusproblem sikkert, men... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Rullesko? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Rullesko? Det er ikke tillatt med rullesko på skolen så da er litt av poenget borte synes jeg. Tursekk har hun nettopp fått også, ny sykkel trenger hun ikke ennå. Jeg vet sannelig ikke jeg. Har lyst til å kjøpe noe ordentlig som hun kan ha glede av lenge og vi er jo en del ute på tur, både sommer og vinter så jeg tenkte noe hun kunne ha nytte av da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hmm.. Fiskestang..? (hvis det er noe familien driver med..) Skikkelige tursko, ryggsekk, fotografiapparat så hun kan ta bilder når dere er på tur..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Skikkelige fjellsko, har hun det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fiskeveske med diverse utstyr i . Eller fotoapparat som Aliza foreslo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raskesaralisa Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Mobiltelefon? Litt tidlig kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Hmm.. Fiskestang..? (hvis det er noe familien driver med..) Skikkelige tursko, ryggsekk, fotografiapparat så hun kan ta bilder når dere er på tur..? Et rimelig digitalkamera!!! Hun elsker å ta bilder! Knallide! Tuuuuuuuusen takk!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Mobiltelefon? Litt tidlig kanskje? Mobil blir til 10-årsdagen. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Fiskeveske med diverse utstyr i . Eller fotoapparat som Aliza foreslo. Hun har barnefiskestang, men ønsker seg sånn som jeg har. ) Kanskje det hadde vært noe.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1218308561' post='3931163] Skikkelige fjellsko, har hun det? Hun hadde sikkert trengt gode tursko, men jeg føler at det er litt dumt å kjøpe det på denne siden av vinteren, det går jo rasende fort mot vinter nå og vips! er skoene for små neste vår... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Et rimelig digitalkamera!!! Hun elsker å ta bilder! Knallide! Tuuuuuuuusen takk!!!!! Værs'god! Hyggelig å kunne være til hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hun hadde sikkert trengt gode tursko, men jeg føler at det er litt dumt å kjøpe det på denne siden av vinteren, det går jo rasende fort mot vinter nå og vips! er skoene for små neste vår... Ja det er sant. Skikkelige vintersko da? Eller er ett enkelt kamera en god ide, så kan hun ta bilder av turene deres i friluft selv. Guttungen elsker og få ta bilder, sett fra hans perspektiv, som jo er annerledes enn mitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Skikkelig turbukse og -jakke. F.eks. Bergans Stallo jakke og/eller Breheimen bukse. Hodelykt Ellers støtter jeg forslaget om fiskestang. Skikkelig stang med skikkelig snelle er kjempemoro for ungene også. Igloobygger. (kanskje for spesielt interesserte, men ser kul ut) http://www.aktivebarn.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=design&design=aktivebarn&func_id=aktivebarn&cookie=mOGtGdrHfQS3FK1N6XQwzzqalPNJRd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anka Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Sliter med det samme selv. Jeg har en 8-åring og fire uker, og aner ikke hva jeg skal kjøpe. Det blir nok no klær, selv om ikke det er ønskegaven. Digitalkamera var ikke en dum ide for en 8-åring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Mp3-spiller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mettewa Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Et rimelig digitalkamera!!! Hun elsker å ta bilder! Knallide! Tuuuuuuuusen takk!!!!! Det var det jeg også hadde tenkt å foreslå, snuppa her i huset fikk til syvårs dagen sin i sommer, og det har vært flittig i bruk siden. :-) Vi kjøpte på Claes Olsson til 499,-, et enkelt Kodak som var satt ned til halv pris. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvis det ikke blir i meste laget - pc? Så kan hun ha all musikk, filmer osv på den så er hun kul - samt at det blir lettere å rydde :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Hvis det ikke blir i meste laget - pc? Så kan hun ha all musikk, filmer osv på den så er hun kul - samt at det blir lettere å rydde :-) PC er i overkant ja. ) Både prismessig og fordi det ikke er aktuelt med pc på rommet ennå synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Det var det jeg også hadde tenkt å foreslå, snuppa her i huset fikk til syvårs dagen sin i sommer, og det har vært flittig i bruk siden. :-) Vi kjøpte på Claes Olsson til 499,-, et enkelt Kodak som var satt ned til halv pris. Og det funker greit? Er lett å bruke og bruker ikke batterier som en svamp? For de rimeligere har vel ikke oppladbare batterier? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.