Gå til innhold

Bursdagsgave til 8-åring?

Lillemus

Anbefalte innlegg

Snuppelura blir 8 år til uka og jeg er temmelig blank på hva hun skal få i gave. Ikke leker og ikke klær som "hovedgave". Har lyst til å gi henne noe skikkelig turutstyr av noe slag, men vi har jo det meste! Har både telt, skikkelige soveposer til alle, liggeunderlag og sånt. Speiderkniv har hun også, termos, skiutstyr og slike ting og.

Bok får hun antagelig, men jeg er ute etter en litt "større" hovedgave. Skikkelig luksusproblem sikkert, men... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rullesko?

Det er ikke tillatt med rullesko på skolen så da er litt av poenget borte synes jeg.

Tursekk har hun nettopp fått også, ny sykkel trenger hun ikke ennå. Jeg vet sannelig ikke jeg. Har lyst til å kjøpe noe ordentlig som hun kan ha glede av lenge og vi er jo en del ute på tur, både sommer og vinter så jeg tenkte noe hun kunne ha nytte av da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Hmm.. Fiskestang..? (hvis det er noe familien driver med..) Skikkelige tursko, ryggsekk, fotografiapparat så hun kan ta bilder når dere er på tur..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Fiskestang..? (hvis det er noe familien driver med..) Skikkelige tursko, ryggsekk, fotografiapparat så hun kan ta bilder når dere er på tur..?

Et rimelig digitalkamera!!! Hun elsker å ta bilder! Knallide! Tuuuuuuuusen takk!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskeveske med diverse utstyr i . Eller fotoapparat som Aliza foreslo.

Hun har barnefiskestang, men ønsker seg sånn som jeg har. :o) Kanskje det hadde vært noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1218308561' post='3931163]

Skikkelige fjellsko, har hun det?

Hun hadde sikkert trengt gode tursko, men jeg føler at det er litt dumt å kjøpe det på denne siden av vinteren, det går jo rasende fort mot vinter nå og vips! er skoene for små neste vår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Et rimelig digitalkamera!!! Hun elsker å ta bilder! Knallide! Tuuuuuuuusen takk!!!!!

Værs'god! Hyggelig å kunne være til hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Hun hadde sikkert trengt gode tursko, men jeg føler at det er litt dumt å kjøpe det på denne siden av vinteren, det går jo rasende fort mot vinter nå og vips! er skoene for små neste vår...

Ja det er sant. Skikkelige vintersko da?

Eller er ett enkelt kamera en god ide, så kan hun ta bilder av turene deres i friluft selv. Guttungen elsker og få ta bilder, sett fra hans perspektiv, som jo er annerledes enn mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig turbukse og -jakke. F.eks. Bergans Stallo jakke og/eller Breheimen bukse.

Hodelykt

Ellers støtter jeg forslaget om fiskestang. Skikkelig stang med skikkelig snelle er kjempemoro for ungene også.

Igloobygger. (kanskje for spesielt interesserte, men ser kul ut)

http://www.aktivebarn.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=design&design=aktivebarn&func_id=aktivebarn&cookie=mOGtGdrHfQS3FK1N6XQwzzqalPNJRd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med det samme selv. Jeg har en 8-åring og fire uker, og aner ikke hva jeg skal kjøpe. Det blir nok no klær, selv om ikke det er ønskegaven. Digitalkamera var ikke en dum ide for en 8-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg også hadde tenkt å foreslå, snuppa her i huset fikk til syvårs dagen sin i sommer, og det har vært flittig i bruk siden. :-)

Vi kjøpte på Claes Olsson til 499,-, et enkelt Kodak som var satt ned til halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Hvis det ikke blir i meste laget - pc? Så kan hun ha all musikk, filmer osv på den så er hun kul - samt at det blir lettere å rydde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke blir i meste laget - pc? Så kan hun ha all musikk, filmer osv på den så er hun kul - samt at det blir lettere å rydde :-)

PC er i overkant ja. :o) Både prismessig og fordi det ikke er aktuelt med pc på rommet ennå synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg også hadde tenkt å foreslå, snuppa her i huset fikk til syvårs dagen sin i sommer, og det har vært flittig i bruk siden. :-)

Vi kjøpte på Claes Olsson til 499,-, et enkelt Kodak som var satt ned til halv pris.

Og det funker greit? Er lett å bruke og bruker ikke batterier som en svamp? For de rimeligere har vel ikke oppladbare batterier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...