Gå til innhold

Bursdagsgave til 8-åring?

Lillemus

Anbefalte innlegg

[quote name=Shira :o)' timestamp='1218312747' post='3931211]

Ja det er sant. Skikkelige vintersko da?

Eller er ett enkelt kamera en god ide, så kan hun ta bilder av turene deres i friluft selv. Guttungen elsker og få ta bilder, sett fra hans perspektiv, som jo er annerledes enn mitt.

Jeg tror hun vil bli litt snurt om hun får vintersko i bursdagsgave... ;o)

Men jeg synes et rimelig digitalkamera var en kjempeide! For hun elsker å ta bilder og hun er faktisk ganske så flink også! Og som du sier så er det morsomt å se hva hun synes det er fint å ta bilder av i forhold til det jeg knipser. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Men jeg synes et rimelig digitalkamera var en kjempeide! For hun elsker å ta bilder og hun er faktisk ganske så flink også! Og som du sier så er det morsomt å se hva hun synes det er fint å ta bilder av i forhold til det jeg knipser. :o)

Jo, det er jo en "kjedelig" presang.

Guttungen tar mye bilder med mitt kamera, og han er opptatt av andre ting enn meg, og synes det er stor stas og kikke på bildene sine i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintersko som eneste bursdagsgave fra foreldre vekker vel omtrent like stor glede som alle trusene jeg fikk fra en av mine tanter hver jul....*s*

Ekstra festlig var det i ungdomsårene da hun gjerne bommet litt på størrelsen på trusene også, ikke så kult som 15-åring å få truser som var altfor små :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Vintersko som eneste bursdagsgave fra foreldre vekker vel omtrent like stor glede som alle trusene jeg fikk fra en av mine tanter hver jul....*s*

Ekstra festlig var det i ungdomsårene da hun gjerne bommet litt på størrelsen på trusene også, ikke så kult som 15-åring å få truser som var altfor små :-(

Sko som eneste gave er litt kjipt ja.

Jeg fikk svære truser som ungdom, og synes det var helt forferdelig! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også ei som blir 8 år nå snart. Og jeg vurderer å gi ridetimer.... hun ønsker seg det veldig.

Hadde Snuppa her enda ønsket seg ridetimer!!!! :o) Det skulle hun med glede ha fått ja, men jeg tror ikke hun har noe stort ønske om det, dessverre. :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...