Lillemus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1218312747' post='3931211] Ja det er sant. Skikkelige vintersko da? Eller er ett enkelt kamera en god ide, så kan hun ta bilder av turene deres i friluft selv. Guttungen elsker og få ta bilder, sett fra hans perspektiv, som jo er annerledes enn mitt. Jeg tror hun vil bli litt snurt om hun får vintersko i bursdagsgave... ;o) Men jeg synes et rimelig digitalkamera var en kjempeide! For hun elsker å ta bilder og hun er faktisk ganske så flink også! Og som du sier så er det morsomt å se hva hun synes det er fint å ta bilder av i forhold til det jeg knipser. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg tror hun vil bli litt snurt om hun får vintersko i bursdagsgave... ;o) Men jeg synes et rimelig digitalkamera var en kjempeide! For hun elsker å ta bilder og hun er faktisk ganske så flink også! Og som du sier så er det morsomt å se hva hun synes det er fint å ta bilder av i forhold til det jeg knipser. ) Jo, det er jo en "kjedelig" presang. Guttungen tar mye bilder med mitt kamera, og han er opptatt av andre ting enn meg, og synes det er stor stas og kikke på bildene sine i etterkant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg tror hun vil bli litt snurt om hun får vintersko i bursdagsgave... ;o) Men jeg synes et rimelig digitalkamera var en kjempeide! For hun elsker å ta bilder og hun er faktisk ganske så flink også! Og som du sier så er det morsomt å se hva hun synes det er fint å ta bilder av i forhold til det jeg knipser. ) Vintersko som eneste bursdagsgave fra foreldre vekker vel omtrent like stor glede som alle trusene jeg fikk fra en av mine tanter hver jul....*s* Ekstra festlig var det i ungdomsårene da hun gjerne bommet litt på størrelsen på trusene også, ikke så kult som 15-åring å få truser som var altfor små :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vintersko som eneste bursdagsgave fra foreldre vekker vel omtrent like stor glede som alle trusene jeg fikk fra en av mine tanter hver jul....*s* Ekstra festlig var det i ungdomsårene da hun gjerne bommet litt på størrelsen på trusene også, ikke så kult som 15-åring å få truser som var altfor små :-( Sko som eneste gave er litt kjipt ja. Jeg fikk svære truser som ungdom, og synes det var helt forferdelig! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
black wealch Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har også ei som blir 8 år nå snart. Og jeg vurderer å gi ridetimer.... hun ønsker seg det veldig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Har også ei som blir 8 år nå snart. Og jeg vurderer å gi ridetimer.... hun ønsker seg det veldig. Hadde Snuppa her enda ønsket seg ridetimer!!!! ) Det skulle hun med glede ha fått ja, men jeg tror ikke hun har noe stort ønske om det, dessverre. ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.