Gjest Valnøtt Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hehe. Må innrømme at jeg skjemmes litt, når jeg tenker tilbake på alt jeg har vært delaktig i, blitt behandlet som en unge. Det er noe med å ta ansvar for seg selv, så blir man mindre påvirket av hva andre måtte mene at en skal gjøre! :-) Ja, jeg har en tendens til latter når ting blir litt for spesiellt, det smitter ihvertfall! Ha en fin kveld valnøtt :-) Det der med å være sin egen dommer og ikke legge så stor vekt på andre - det tror jeg er viktig :-) Ha en flott kveld du også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sola60 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Man kan oppleve mye rart på nachspiel. Var på ett i vinter. Da vi alle begynte å bli mer eller mindre fjollette uti de små timer, spurte verten om vi kanskje skulle gå ned i kjellerstua å se på grisefilmer. Vi toget ned i kjellerstua og satte oss forventningsfullt til rette, mens verten satte på en gammel film om PELLE PIG & co.. Den var faktisk morsom, i allefall lo vi hysterisk alle sammen. *lol* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.