Gjest tanta hans Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tantebarnet mitt spurte meg her om dagen om jeg ikke skulle få barn snart. Som 29-åring og like gammel som hans mor er jeg vel ikke ung-ung lengre. Men jeg svarte som så at jeg måtte bli voksen først... Da så jeg han tenkte som det knakte. Og så svarte han... Men, du er jo like gammel som mamma jo... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoodTimes Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 De tenker annerledes enn voksne på hva en mor er. Barnebarnet mitt (4 år) ble veldig fornærmet da jeg sa at tante M. var storesøsteren til mammaen hans, akkurat som han var storebroren til lille Grynet på 6 mnd. - Så mammaen din er lillesøster, akkurat som Grynet, sa jeg forklarende. Han ble helt satt ut, både gråt litt og så sint ut. - Hun er vel ingen lillesøster, hun er jo mamma, jo! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 De tenker annerledes enn voksne på hva en mor er. Barnebarnet mitt (4 år) ble veldig fornærmet da jeg sa at tante M. var storesøsteren til mammaen hans, akkurat som han var storebroren til lille Grynet på 6 mnd. - Så mammaen din er lillesøster, akkurat som Grynet, sa jeg forklarende. Han ble helt satt ut, både gråt litt og så sint ut. - Hun er vel ingen lillesøster, hun er jo mamma, jo! Hihi, herlig :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Og da er du gammal da ;0) HihI! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.