mumitrollet Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vi har et bredt tilbud innen ulike idretter her i byen. Poden på snart 8 liker ikke fotball, men jeg ønsker at han skal bedrive en eller annen fysisk aktivitet - så ikke Play Station og DS tar helt overhånd. Han er fysisk sterk, men er ikke videre grasiøs og kondisjonen er nok ikke av de aller beste. Er heller ikke videre konkurranseorientert, men trenger å få økt selvtillit og mestringsfølelse. Hvilken idrett ville du anbefalt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyer Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Min sønn var litt sånn som du beskriver, likte ikke fotball og var ikke akkurat grasiøs. Han prøvde seg på flere ting, men det som han endte opp med å trives veldig godt med var klatring...det gir også veldig sterk mestringsopplevelse..:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 ''men er ikke videre grasiøs og kondisjonen er nok ikke av de aller beste. '' Dette er jo ting er 8-åring fint kan utvikle ved å starte med idretter som bygger opp disse egenskapene, tror du ikke? Kampsport? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg hadde gått for en kampsport, jeg, tae kwon do f.eks., eller judo. Bordtennis, klatring og turn ville jeg også vurdert. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunrika Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Min begynte med innebandy og trives veldig godet med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Min sønn var litt sånn som du beskriver, likte ikke fotball og var ikke akkurat grasiøs. Han prøvde seg på flere ting, men det som han endte opp med å trives veldig godt med var klatring...det gir også veldig sterk mestringsopplevelse..:-) ''ikke akkurat grasiøs'' Men klatring er jo utrolig grasiøst - og krever good koordinasjon og balanse. Kanskje er han mer grasiøs enn du tror? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Som jeg også sa i en annen tråd, ville jeg funnet ut hvilke idretter som var populære i nærområdet. Idretten er en viktig sosial arena, og veldig kjekt om han kan drive med det samme som noen i nærheten. Ikke avgjørende, kanskje ender dere opp med noe helt annet, men verd å undersøke først. Hos oss er det først og fremst fotball, men det er også en 3-4 andre idretter som er populære. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blink Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Min sønn var litt sånn som du beskriver, likte ikke fotball og var ikke akkurat grasiøs. Han prøvde seg på flere ting, men det som han endte opp med å trives veldig godt med var klatring...det gir også veldig sterk mestringsopplevelse..:-) .........samme det, bare tenk på at det ikke skal være så mye foreldredugnad. Hilsen 4 barns mor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tennis Karate el.l. Ski ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Turn! Finn et parti som fokuserer på leik. Det er flott for kondisjonen og koordinasjonen og et godt utgangspunkt for andre idretter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyer Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 ''ikke akkurat grasiøs'' Men klatring er jo utrolig grasiøst - og krever good koordinasjon og balanse. Kanskje er han mer grasiøs enn du tror? Klartingen gikk kjempefint den! Det er noen år siden, og han er nå blitt en fantastisk flott ung mann. Han har mange gode egenskaper, men grasiøs.....hmmm..selv som mamma får jeg problemer med å påstå det..:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.