Gå til innhold

Samlivsbrudd, familievernkontoret

isbe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

Uffda - håper det går greit med deg?

På fam.vern prøver de å hjelpe dere (og som regel klarer de det også), med å sette opp en avtale om hvor barnet skal bo fast, samt lage en skriftlig samværsavtale. De kan også hjelpe dere med å få orden på formue, deling av bo og denslags hvis dere vil ha hjelp til det, men den meklingen dere skal gjennom er for å få en fornuftig deling av barneflokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere skal gå fra hverandre, må dere møte til mekling ved et familievernkontor. Les mer her: http://www.bufetat.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=10861

Dette var trist å høre, isbe. :(

Ja - jeg gråter, men samboeren min mener det ikke er noe å jobbe med, så da blir det til at han flytter ut.

Har en gang i tida vært borti en brosjyre på nettet om samlivsbrudd- noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke svart deg så mye før, men lest veldig mye av det du har skrevet om dere, gutten din, m.m.

Vil bare sende en trøsteklem, det blir nok en strevsom periode for deg nå.

Vi er mange som tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var enige om alt og var på meklingstimen kun fordi vi måtte, måtte jo ha attesten derfra for å få innvilget separasjon.

Var ei dame der som satt og jabbet litt om samlivsbrudd og vi fortalte litt hvordan vi så for oss den første tiden etter bruddet med tanke på ungene, hvorpå neket på den andre siden av bordet utbrøt:"Jeg skjønner ikke hvorfor dere to skal skilles i det hele tatt!" Neivel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig synd å høre, isbe! Har tenkt en del på dere innimellom,. selv om du ikke hr vært så aktiv her på DOL den siste tida.

Ønsker deg alt godt og mye styrke til å komme gjennom de neste månedene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...