Gå til innhold

Gave til 7 år gammel jente??

j83!

Anbefalte innlegg

Noen som har noen forslag? Kjenner ikke denne jenten noe særlig så jeg ANER ikke hva hun liker... Aner ikke hva disse 7 åringene leker med heller, da mine jenter kun e 1 år og 4 mnd og 3 år og 3 mnd, så her trenger jeg virkelig hjelp så blir glad for alle forslag.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pynteting til håret, strømper. Klær... Barbie. Det kommer alt an på hva jenta er interessert i.....aktivitetsting - malerting, enkelt broderi hvis det er interessene. Samler hun på noe? Lego. Glansbilder med bok til å lime inn i. Bare fantasien setter grenser..

Litt verre er det hvis det hadde vært gutt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynteting til håret, strømper. Klær... Barbie. Det kommer alt an på hva jenta er interessert i.....aktivitetsting - malerting, enkelt broderi hvis det er interessene. Samler hun på noe? Lego. Glansbilder med bok til å lime inn i. Bare fantasien setter grenser..

Litt verre er det hvis det hadde vært gutt......

Jeg aner ikke om hun samler på noe, vet veldig lite om jenten.. Men er klær veldig kjedelig i denne alderen? Noe aktivitetsgreier er sikkert greit.. Det liker vel de fleste barn vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke om hun samler på noe, vet veldig lite om jenten.. Men er klær veldig kjedelig i denne alderen? Noe aktivitetsgreier er sikkert greit.. Det liker vel de fleste barn vil jeg tro..

Snuppa her blir riktignok 8 nå, men hun har lenge elsket alle former for formingsaktiviteter, tegnesaker og malesaker og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste barn jeg kjenner synes det er gøy med en tøff t-skjorte eller lignende. (De fleste mødre også.)Dessuten kan det lett byttes.

Perlesett, smykkesett, tegnesaker ( kan aldri bli for mye), bok, litt dill og dall, utkledningsklær osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene mine er 7 og 8 år. Her er noe av det som er populært hos dem:

Polly Pocket.

Sminke (vi foreldre foretrekker litt billige utgaver av skikkelig sminke fremfor barnesminken som er bare illeluktende søl).

Bøker

Hannah Montana ting, film, musikk.

High School Musical ting.

Musikk generelt.

Lydbøker.

Tegnesaker

Hobbysaker.

Klær - gjerne kjoler/skjørt...

Filmer

PC-spill.

Nintendo DS spill.

Osv, osv, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...