j83! Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen som har noen forslag? Kjenner ikke denne jenten noe særlig så jeg ANER ikke hva hun liker... Aner ikke hva disse 7 åringene leker med heller, da mine jenter kun e 1 år og 4 mnd og 3 år og 3 mnd, så her trenger jeg virkelig hjelp så blir glad for alle forslag.. =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blink Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Pynteting til håret, strømper. Klær... Barbie. Det kommer alt an på hva jenta er interessert i.....aktivitetsting - malerting, enkelt broderi hvis det er interessene. Samler hun på noe? Lego. Glansbilder med bok til å lime inn i. Bare fantasien setter grenser.. Litt verre er det hvis det hadde vært gutt...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Pynteting til håret, strømper. Klær... Barbie. Det kommer alt an på hva jenta er interessert i.....aktivitetsting - malerting, enkelt broderi hvis det er interessene. Samler hun på noe? Lego. Glansbilder med bok til å lime inn i. Bare fantasien setter grenser.. Litt verre er det hvis det hadde vært gutt...... Jeg aner ikke om hun samler på noe, vet veldig lite om jenten.. Men er klær veldig kjedelig i denne alderen? Noe aktivitetsgreier er sikkert greit.. Det liker vel de fleste barn vil jeg tro.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg aner ikke om hun samler på noe, vet veldig lite om jenten.. Men er klær veldig kjedelig i denne alderen? Noe aktivitetsgreier er sikkert greit.. Det liker vel de fleste barn vil jeg tro.. Snuppa her blir riktignok 8 nå, men hun har lenge elsket alle former for formingsaktiviteter, tegnesaker og malesaker og sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg aner ikke om hun samler på noe, vet veldig lite om jenten.. Men er klær veldig kjedelig i denne alderen? Noe aktivitetsgreier er sikkert greit.. Det liker vel de fleste barn vil jeg tro.. De fleste barn jeg kjenner synes det er gøy med en tøff t-skjorte eller lignende. (De fleste mødre også.)Dessuten kan det lett byttes. Perlesett, smykkesett, tegnesaker ( kan aldri bli for mye), bok, litt dill og dall, utkledningsklær osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jentene mine er 7 og 8 år. Her er noe av det som er populært hos dem: Polly Pocket. Sminke (vi foreldre foretrekker litt billige utgaver av skikkelig sminke fremfor barnesminken som er bare illeluktende søl). Bøker Hannah Montana ting, film, musikk. High School Musical ting. Musikk generelt. Lydbøker. Tegnesaker Hobbysaker. Klær - gjerne kjoler/skjørt... Filmer PC-spill. Nintendo DS spill. Osv, osv, osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hos oss er Littlest Pet shop-figurer noe av det absolutt beste de kan få. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 De leker iallefall med sånne "Build-a-Bear" bamser her hos oss, så hvis hun har en sånn, så er utstyr til den garantert bankers. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.