puppola Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Synd men sant! Litt sliten merker jeg etter hele dager sammen med alle tre barna. Ikke misforstå det har selvsagt vært veldig hyggelig, kos, nyttig, morro, villt........men jeg må si det er deilig at hverdagen begynner igjen...lov å si det vel? Det blir veldig intenst å være sammen hele tiden i fire uker kun med noen få timers avbrekk innimellom når en tante tar de med på et eller annet (DET ER DEILIGE TIMER DET!!!) og ellers er vi sammen HELE TIDEN.....Andre som gleder seg til i morgen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lora Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Føler akkurat det samme og det tror jeg det er mange som gjør. Dattra mi gleder seg til å komme i barnehagen og treffe vennene sine igjen:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vi har nærmere 8 uker sammen vi:o) Ungene har ferie når vi har ferie og det er jo hele sommeren.Vi er lærere begge to.Den første uka er grusom for da må vi venne oss til hverandre og den nye tilværelsen. Etterhvert går det bare bedre og bedre. innimellom gleder jeg meg til skolen begynner igjen, men aller helst skulle jeg harr noen uker til med ferie! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 I morgen? Skolen begynner vel ikke i morgen??? Her begynner skolen neste uke. ) Men ja - jeg sitter og kjenner på at jeg er _sliten_ jeg også. Ungene og jeg skal reise bort noen dager i morra tidlig og har derfor vært hjemme hos oss selv i dag uten kjæresten min og det er nesten synd å si det, men det har vært deilig! | Akkurat nå skulle jeg gjerne hatt 2-3 dager helt for meg selv, uten barn, mann eller jobb. Bare meg selv, god mat, bøker, joggesko og sykkel og laptopen min. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vi har nærmere 8 uker sammen vi:o) Ungene har ferie når vi har ferie og det er jo hele sommeren.Vi er lærere begge to.Den første uka er grusom for da må vi venne oss til hverandre og den nye tilværelsen. Etterhvert går det bare bedre og bedre. innimellom gleder jeg meg til skolen begynner igjen, men aller helst skulle jeg harr noen uker til med ferie! samme her . Har en lang og deilig lærerferie jeg også og jeg blir ikke sliten av å feriere nei. Selv om vi får mye tid sammen så er gutta på 3 og 6 veldig flinke til å leke på egenhånd også (heldigvis) så de henger ikke i buksebeina på meg hele tiden. Storebror ble stor i øya i kveld da jeg fortalte at han nå har bare ei uke fri igjen. "Er sommerferien slutt så fort??" Hi hi, snakk om å være bortskjemte på ferie. Men kunne gjerne hatt et par uker til jeg også, det skulle overhodet ikke voldt meg noen problemer:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Her har vi heldigvis ennå ei uke ferie igjen. Vi nyter hver eneste dag. Tenkte jr kunne styre det litt selv i forhold til om han ville på sfo sist uke, men nei, han hadde ferie. Og det synes jeg er bare koselig. Vi har vært tre uker på ferie med kjæresten og hans barn også, for første gang, så lenge. Og det gikk også helt knirkefritt. Ungene har kost seg så sammen. Så jeg kunne gjerne hatt mye lenger ferie. Hadde meg to dager helt alene uten barn, mann eller hunder her i helga, og det var ensomt :-) Greide å nyte det, men er bedre å ha hele hurven her for meg :-) Men hadde nok ikke vært det samme å hatt fri hele tiden, så må vel tilbake på jobb igjen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 samme her . Har en lang og deilig lærerferie jeg også og jeg blir ikke sliten av å feriere nei. Selv om vi får mye tid sammen så er gutta på 3 og 6 veldig flinke til å leke på egenhånd også (heldigvis) så de henger ikke i buksebeina på meg hele tiden. Storebror ble stor i øya i kveld da jeg fortalte at han nå har bare ei uke fri igjen. "Er sommerferien slutt så fort??" Hi hi, snakk om å være bortskjemte på ferie. Men kunne gjerne hatt et par uker til jeg også, det skulle overhodet ikke voldt meg noen problemer:-) Hadde tatt fire uker til på strak arm!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 JA!!!!! *rekker opp hånda* Vi har hatt en lang deilig ferie med mye fint vær og mye tid sammen - men nå skal det jammen bli deilig å splite opp fmailien litt! Tror både barn og voksne vil ha godt av å tilbringe mange timer i strekk fra hverandre. Så i morgen skal vi voksne på jobb, minstejenta i barnehage, hun mellomste på SFO og han eldste skal få lov til å være hjemme (har snakket med naboen at de er hjemme, så han går nok litt over der). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også en mamma Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hadde tatt fire uker til på strak arm!! Samme her. Ferie er herlig - og det er med et lite sukk jeg konstaterer at neste uke begynner skolen igjen. For DET er slitsomt det. Når vi alle er i jobb og skole, tidlig opp om morgenen, full fart, henting og levering... nei - jeg syns at 12 ukers sommerferie burde lovfestes. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Skjønner godt hva du mener, og kjente særlig på det i fjor, da vi hadde hatt 3-4 ukers ferie hvor vi var sammen 24/7 i mer eller mindre dårlig vær. I år hadde vi fire uker, var også sammen hele tiden, men hadde bare godt vær og det gir større takhøyde og toleranse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Javisst var det slitsomt med ferie! Vi hadde tre uker, der det skjedde noe hele tiden. Virkelig travelt! Vi har vært i arbeid, SFO og barnehage i en uke nå, og det har vært deilig å komme i gjenge igjen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vi har nærmere 8 uker sammen vi:o) Ungene har ferie når vi har ferie og det er jo hele sommeren.Vi er lærere begge to.Den første uka er grusom for da må vi venne oss til hverandre og den nye tilværelsen. Etterhvert går det bare bedre og bedre. innimellom gleder jeg meg til skolen begynner igjen, men aller helst skulle jeg harr noen uker til med ferie! Høres helt herlig ut med den lange sommerferien! ). Hadde selv fire uker i strekk i år, hvilket er mer enn jeg pleier - her jeg jobber er det ofte litt vanskelig om vi tar mer enn tre uker i strekk på sommeren. Jeg hadde aldri passet som lærer, og vet det ellers kan være lange og harde dager, men ferien kunne jeg tenkt meg, ja! . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vi har hatt 6 uker, uten en eneste tante eller bestemor! Jeg ønsker hverdagen velkommen nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nei, det er vi ikke. Det skal bli kjekt å starte jobben igjen, men det er supert med lang lang ferie. Har ferie sammen med ungene, mannen har hatt fire uker sammen med oss. Jeg begynner så smått opp igjen denne uka, med møter og forberedelser og ungene starter på mandag. De gleder seg, og jeg gleder meg, men slitne? Langt i fra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hehe sliten, vel ja jeg er nok sliten av å ikke gjøre noe tenker jeg. Barna har sine å henge med så de ser vi lite til utenom måltider og sent på kvelden. Jeg anbefaler camping, da slapper du av samtidig som at barna storkoser seg. Jeg både gruer og gleder meg til å reise hjem til skolestart, men hver årstid har sin sjarm, er det noe som heter Jeg vil savne det sosiale vi har her med andre campere. Vennekretsen vår er utvidet og vi skal treffes til vinteren heldigvis. Jeg forstår og kjenner meg igjen på det du beskriver, vi har hatt slike ferier tidligere. Gøy og koselig og sånt, men godt å komme i normal gjenge igjen ja. Vi har enda ei uke igjen før skolen starter heldigvis 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har hatt nedtelling til barnehagen begynte igjen, og nå til skolen begynner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Samme her. Ferie er herlig - og det er med et lite sukk jeg konstaterer at neste uke begynner skolen igjen. For DET er slitsomt det. Når vi alle er i jobb og skole, tidlig opp om morgenen, full fart, henting og levering... nei - jeg syns at 12 ukers sommerferie burde lovfestes. ;-) He he, enig. Jeg syns også det er et slit med denne hverdagen.. Korte hektiske ettermiddager er det eneste vi har sammen og det er bare såvidt vi får se hverandre, nei JA til ferie i tre måneder hver sommer!! (Feks fra 18. mai og til 1. september;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.