PieLill Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvem skal synes jeg er frekk? Og er jeg frekk fordi jeg ikke gidder å ha barnebursdag ennå? Nei, vettu hva! det er jaggu opp til meg når jeg ønsker å starte med det! Dessuten er det ingen andre i barnehagen som ferier treårsdagen med barnabursdag heller... Den kommentaren synes jeg var utrolig teit. Jeg har ikke furteleppe, men synes det var dårlig gjort. Vi har tross alt vært på ferie sammen etter jeg fikk vite dette, og kosa oss masse sammen. men jeg er ikke redd for å si hva jeg mener til broren min, lagde ikke noe styr av det synes bare det var dårlig.. Og det mener jeg ennå. men folk er forskjllige.. Og godt er det Jeg synes det er litt merkverdig av deg å forlange at din treåring skal inviteres i bursdagsselskap all den tid du ikke en gang gidder å stelle i stand et bursdagsselskap selv. Om bursdagsselskap er så uvviktig, hvorfor er det da så viktig å bli invitert. Og hvilken rett har du til å forlange å få noe du ikke selv vil gi. Men først og fremst tror jeg det er uklokt å legge press på broren din og kanskje irritere ham over noe som 3-åringen ikke kommer til å merke om ikke du gjør ham oppmerksom på det. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg kjenner jo ikke broren din, men det kan være litt kjønnsforskjeller rundt dette også. Tror nok mange menn synes vi mødre lager et fryktelig styr rundt barnebursdager og at vi legger i overkant mye i dette med hvem som invitieres og hvorfor. Her i huset er det far som har sterke følelser i forhold til bursdager. Han gruer seg som en hund til alt kaoset. Jeg løser nemlig de fleste gjestelisteproblemer med å ta en til... Jeg digger når det er mange, ellevillt og kaotisk. ;-) Men barna får selvsagt lov å sette grenser så lenge det ikke blir på en ekskluderende måte. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.