Gjest [email protected] Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Føler at alt som finnes i matvarebutikker inneholder løk og det sier alle at jeg ikke må spise. Kål har jeg også hørt ikke er bra, gjelder det alle typer kål? Er det flere ting jeg burde vite om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det finnes ingen regler om hva man ikke skal spise når man ammer. På barsel sa de til meg; De eneste vi vil at du ikke skal ha i deg er alkohol og røyk. Jeg fikk servert både løk og jordbær mens jeg var på barsel. Jeg spiste akkurat det jeg ville og var så heldig at snuppa ikke reagerte på noen ting. Det er endel som reagerer på løk, som du sier, men slett ikke alle! Prøv deg frem og ikke gjør det vanskeligere enn det trenger å være :-) En grei regel å tenke på når man tester er at matvarer som gir oss voksne luft i magen kan også gi de små luft i magen - gjennom melka. Så slike ting kan du jo prøve litt forsiktig, men ikke bestem deg for at enkelte matvarer er forbudt før du i det hele tatt har testet :-) Er du heldig så kan du forstette å spise akkurat det samme som før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Langt fra alle reagerer på løk. Med minsten her kunne jeg spise vanlig løk men ikke purre. Prøv deg fram, så finner du ut hva som fungerer for akkurat ditt barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.