Gjest Valnøtt Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Datteren min som nettopp fylte 12 sitter barnevakt for andre unger, gjerne til langt på natt. Så for vår del hadde det vært uaktuelt med barnevakt til en 11-åring. Hadde minsten vært 11 så hadde det nok vært greit, men det er lit kompliserende med at de har en far som ikke er helt bra. Ikke at jeg tror han vil dukke opp den ene kvelden, men jeg vil ikke at de skal ha noen følelse av utrygghet forhold til det heller. Også er jo ikke minsten mer enn syv foreløpig. Men jeg skal sette opp lapper og høre på sfo. Kanskje det er noen som har lyst .-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg tror godt at 7 og 11-åringen kan være alene mens dere er på kino. Snakk med dem, og dersom de synes det er OK, så bare dra. Har selv en 9-åring som synes det er deilig å være alene hjemme litt. Men ho har ikke vært alene hjemme etter leggetid enda. Men i sommer har jeg reist på jobben mens ho ligger hjemme og sover. Ho står opp alene, spiser og gjør seg klar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.