jubalong70 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg synes du tenker helt riktig. Barnet vil heller ikke kose seg særlig hvis de voksne ikke koser seg. Det er mye bedre å ha små selskap der man kan ha det rimelig trivelig, enn et stort, stressende og ukoselig ett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg synes du tenker helt riktig. Barnet vil heller ikke kose seg særlig hvis de voksne ikke koser seg. Det er mye bedre å ha små selskap der man kan ha det rimelig trivelig, enn et stort, stressende og ukoselig ett. takk fos svar, jeg er helt enig :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det avgjørende må jo være hva bursdagsbarnet ønsker seg. Jeg antar de fleste bursdagsbarn ikke vil ha voksne gjester som ikke holder fred med hverandre, uavhengig av om de er i stand til å forutse uffreden. Du får forsøke å legge lista et sted mellom bursdagsbarnets uttalte ønsker, hva som har mulighet for bli hyggelig for minimum barna og hva du orker. Pussig hvordan mye av samvittigheten, den dårlige, som baserer seg på tradisjoner og prinsipper... Et eldgammelt ordtak sier forresten at 'En grønnsaksrett med kjærlighet, er bedre enn en oksestek med hat.' mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det avgjørende må jo være hva bursdagsbarnet ønsker seg. Jeg antar de fleste bursdagsbarn ikke vil ha voksne gjester som ikke holder fred med hverandre, uavhengig av om de er i stand til å forutse uffreden. Du får forsøke å legge lista et sted mellom bursdagsbarnets uttalte ønsker, hva som har mulighet for bli hyggelig for minimum barna og hva du orker. Pussig hvordan mye av samvittigheten, den dårlige, som baserer seg på tradisjoner og prinsipper... Et eldgammelt ordtak sier forresten at 'En grønnsaksrett med kjærlighet, er bedre enn en oksestek med hat.' mvh Takk for svar. Det er barneselskapet som er viktigs for han, det er kun det han prater om ;0) Jeg har bestemt meg for å droppe storselskapet, så får de heller komme ned på en kopp kaffe en dag... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Takk for svar. Det er barneselskapet som er viktigs for han, det er kun det han prater om ;0) Jeg har bestemt meg for å droppe storselskapet, så får de heller komme ned på en kopp kaffe en dag... Århundrests 5-årsdag under oppseiling! ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Århundrests 5-årsdag under oppseiling! ;-) mvh Ikke sant ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.