twining Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 8-åringen skal få stol til pulten sin. Har vært på diverse møbelbutikker, men finner ingen som passer. Man kan feks ikke justere rygghøyden på de og heller ikke få ryggstøtten langt nok fram til å gi støtte dersom han lener seg bakover. Hva slags stol bruker deres unger? Vi har sett på vanlige kontorstoler som snurrer med fem hjul, også noen som er beregnet til barn. Håper dere kan tipse om hvilke butikker vi bør gå i (Oslo/Akershus). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 tripp-trapp! -ihvertfall hvis jeg hadde fått viljen min. Men ungene gjør lekser ved kjøkkenbordet, og kontorstolen (som er arvet fra ettellerannet kontor) er nesten ubrukt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twining Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 tripp-trapp! -ihvertfall hvis jeg hadde fått viljen min. Men ungene gjør lekser ved kjøkkenbordet, og kontorstolen (som er arvet fra ettellerannet kontor) er nesten ubrukt Har selvfølgelig foreslått dette for gutten, men det var visst helt uaktuelt. Får se om jeg får bearbeidet han en smule. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 tripp-trapp! -ihvertfall hvis jeg hadde fått viljen min. Men ungene gjør lekser ved kjøkkenbordet, og kontorstolen (som er arvet fra ettellerannet kontor) er nesten ubrukt Tripptrapp er VONDE å sitte i! Grei nok for helt små barn, men for barn i åtteårsalderen er de helt feil. Husker med gru å måtte sitte på tripptrapp selv som barn. Mannen min har akkurat samme erfaring fra han var barn, så vi var heldigvis skjønt enige om at noen tripptrapp aldri skal inn i vårt hus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vi har stokk sitti til vår skolejente. Den vokser også med som tripp trapp men ser litt finere ut. http://www.stokke-highchair.com/no-no/stokke-sitti-highchair.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tripptrapp er VONDE å sitte i! Grei nok for helt små barn, men for barn i åtteårsalderen er de helt feil. Husker med gru å måtte sitte på tripptrapp selv som barn. Mannen min har akkurat samme erfaring fra han var barn, så vi var heldigvis skjønt enige om at noen tripptrapp aldri skal inn i vårt hus. Da tror jeg ikke dere har justert stolen riktig etter størrelsen på barnet. Stolen kan justeres til å passe de aller fleste kroppslengder. Jeg velger oftest tripptrappene til ungene når jeg er alene ved kjøkkenbordet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tripptrapp er VONDE å sitte i! Grei nok for helt små barn, men for barn i åtteårsalderen er de helt feil. Husker med gru å måtte sitte på tripptrapp selv som barn. Mannen min har akkurat samme erfaring fra han var barn, så vi var heldigvis skjønt enige om at noen tripptrapp aldri skal inn i vårt hus. Det var snodig. Ingen av oss 4 synes den er spesielt vond å sitte på. - men den må jo justeres når ungene vokser da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.