Gjest bursdagsmamma Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Poden fyller snart 8. Etter å ha vært i x antall Hoppeloppeland-bursdager har jeg lyst til at vi skal finne på noe annet. Det blir snakk om 10-12 gutter. Jeg har tilgang på et stort og fint lokale med kjøkken osv., men trenger forslag til hvilke aktiviteter vi kan lage til som kan "matche" Hoppeloppeland. Forslag, anyone? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva er det som er galt med helt vanlige bursdager? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bursdagsmamma Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva er det som er galt med helt vanlige bursdager? Vet ikke helt hva du mener med "vanlig bursdag"? Kaker og lek hjemme? Vi har ikke plass til 10-12 3.-klassinger hjemme hos oss, derfor vil jeg gjerne bruke dette fine lokalet som vi har tilgang til, gratis. Spørsmålet er bare hva vi kan finne på der? (Det med Hoppeloppeland var jo ment litt sarkastisk, da...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vet ikke helt hva du mener med "vanlig bursdag"? Kaker og lek hjemme? Vi har ikke plass til 10-12 3.-klassinger hjemme hos oss, derfor vil jeg gjerne bruke dette fine lokalet som vi har tilgang til, gratis. Spørsmålet er bare hva vi kan finne på der? (Det med Hoppeloppeland var jo ment litt sarkastisk, da...) Aha, det forstår jeg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg er ikke så flink på dette med bursdagsleker. Dessuten synes jeg det er så vanskelig å få samlet alle, da alle løper rundt og helst vil leke fritt. Jeg tror ungene synes det er like morsomt uten bursdagsleker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Gotham City-bursdag med innleid Joker som skremmer vannet av dem. Bjørn Floberg blir bra. DET blir noe å huske, det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg tenkte jeg skulle spikre svigermor opp på veggen, så kan alle ungene sett på hornene. Med bind for øynene så klart. Ny versjon av å finne halen til grisen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg tenkte jeg skulle spikre svigermor opp på veggen, så kan alle ungene sett på hornene. Med bind for øynene så klart. Ny versjon av å finne halen til grisen. Nei uff...Nå var jeg visst litt stygg... Sorry.. :0/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Gotham City-bursdag med innleid Joker som skremmer vannet av dem. Bjørn Floberg blir bra. DET blir noe å huske, det. *Glis* Genialt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg tenkte jeg skulle spikre svigermor opp på veggen, så kan alle ungene sett på hornene. Med bind for øynene så klart. Ny versjon av å finne halen til grisen. Der ser du - perfekt aktivitet når sønnen din snart blir 5! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 En skikkelig god ide: la gutta være med på å lage bursdagsmaten og kakene :-). Da slipper du det på forhånd. Pizza med egetdefinert fyll er smash, lag tynne pizzaer så tar det drittkort tid. Og så kan de lage bilboller :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg tenkte jeg skulle spikre svigermor opp på veggen, så kan alle ungene sett på hornene. Med bind for øynene så klart. Ny versjon av å finne halen til grisen. Hehehe.... Den var genial :-) Kan også være en idé til div utdrikningslag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Gotham City-bursdag med innleid Joker som skremmer vannet av dem. Bjørn Floberg blir bra. DET blir noe å huske, det. Bjrøn Floberg i barnebursdag - ja *latterbrøøøøl* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 En skikkelig god ide: la gutta være med på å lage bursdagsmaten og kakene :-). Da slipper du det på forhånd. Pizza med egetdefinert fyll er smash, lag tynne pizzaer så tar det drittkort tid. Og så kan de lage bilboller :-) I stedenfor pizzabunn bruk tortillas (sånne myke "lefser" til taco) Hvis du bruker en liten størrelse og ikke har på for mye fyll går det fort og er morsomt. Stekes på 225 grader i ca 5 minutter! Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Bjrøn Floberg i barnebursdag - ja *latterbrøøøøl* Den barnebursdagen kunne jammen jeg også tenkt meg å gå i:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Den barnebursdagen kunne jammen jeg også tenkt meg å gå i:) Ser ham for meg i rollen som faren til Dina........ Gudbedre for et barneselskap :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ser ham for meg i rollen som faren til Dina........ Gudbedre for et barneselskap :-) Jeg fikk aldri sett Dina, men jeg har sett nok av mannen til at jeg blir redd bare jeg ser ham. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg fikk aldri sett Dina, men jeg har sett nok av mannen til at jeg blir redd bare jeg ser ham. Ja - han er helt fryktelig :-) Modig den kona som møter det fliret der ved frokostbordet :-) Men antagelig er han sikkert verdens snilleste på privaten så mye gruff som han få levd ut på jobben. Han og Bjørn Sundkvist hadde vært de perfekte vertene for en barnebursdag man ville husket :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Der ser du - perfekt aktivitet når sønnen din snart blir 5! Hihi! ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hehehe.... Den var genial :-) Kan også være en idé til div utdrikningslag :-) Ikke sant ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.