Gå til innhold

bursdagsfeiring

Gjest bursdagsmamma

Anbefalte innlegg

Gjest bursdagsmamma

Poden fyller snart 8. Etter å ha vært i x antall Hoppeloppeland-bursdager har jeg lyst til at vi skal finne på noe annet. Det blir snakk om 10-12 gutter. Jeg har tilgang på et stort og fint lokale med kjøkken osv., men trenger forslag til hvilke aktiviteter vi kan lage til som kan "matche" Hoppeloppeland. Forslag, anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bursdagsmamma

Hva er det som er galt med helt vanlige bursdager?

Vet ikke helt hva du mener med "vanlig bursdag"? Kaker og lek hjemme?

Vi har ikke plass til 10-12 3.-klassinger hjemme hos oss, derfor vil jeg gjerne bruke dette fine lokalet som vi har tilgang til, gratis. Spørsmålet er bare hva vi kan finne på der? (Det med Hoppeloppeland var jo ment litt sarkastisk, da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du mener med "vanlig bursdag"? Kaker og lek hjemme?

Vi har ikke plass til 10-12 3.-klassinger hjemme hos oss, derfor vil jeg gjerne bruke dette fine lokalet som vi har tilgang til, gratis. Spørsmålet er bare hva vi kan finne på der? (Det med Hoppeloppeland var jo ment litt sarkastisk, da...)

Aha, det forstår jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så flink på dette med bursdagsleker. Dessuten synes jeg det er så vanskelig å få samlet alle, da alle løper rundt og helst vil leke fritt.

Jeg tror ungene synes det er like morsomt uten bursdagsleker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte jeg skulle spikre svigermor opp på veggen, så kan alle ungene sett på hornene.

Med bind for øynene så klart.

Ny versjon av å finne halen til grisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle spikre svigermor opp på veggen, så kan alle ungene sett på hornene.

Nei uff...Nå var jeg visst litt stygg... Sorry.. :0/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du - perfekt aktivitet når sønnen din snart blir 5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

En skikkelig god ide: la gutta være med på å lage bursdagsmaten og kakene :-). Da slipper du det på forhånd. Pizza med egetdefinert fyll er smash, lag tynne pizzaer så tar det drittkort tid.

Og så kan de lage bilboller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Hehehe.... Den var genial :-)

Kan også være en idé til div utdrikningslag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Gotham City-bursdag med innleid Joker som skremmer vannet av dem. Bjørn Floberg blir bra. DET blir noe å huske, det.

Bjrøn Floberg i barnebursdag - ja *latterbrøøøøl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En skikkelig god ide: la gutta være med på å lage bursdagsmaten og kakene :-). Da slipper du det på forhånd. Pizza med egetdefinert fyll er smash, lag tynne pizzaer så tar det drittkort tid.

Og så kan de lage bilboller :-)

I stedenfor pizzabunn bruk tortillas (sånne myke "lefser" til taco)

Hvis du bruker en liten størrelse og ikke har på for mye fyll går det fort og er morsomt.

Stekes på 225 grader i ca 5 minutter!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Den barnebursdagen kunne jammen jeg også tenkt meg å gå i:)

Ser ham for meg i rollen som faren til Dina........ Gudbedre for et barneselskap :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ham for meg i rollen som faren til Dina........ Gudbedre for et barneselskap :-)

Jeg fikk aldri sett Dina, men jeg har sett nok av mannen til at jeg blir redd bare jeg ser ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Jeg fikk aldri sett Dina, men jeg har sett nok av mannen til at jeg blir redd bare jeg ser ham.

Ja - han er helt fryktelig :-)

Modig den kona som møter det fliret der ved frokostbordet :-)

Men antagelig er han sikkert verdens snilleste på privaten så mye gruff som han få levd ut på jobben.

Han og Bjørn Sundkvist hadde vært de perfekte vertene for en barnebursdag man ville husket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...