Gjest trenger litt hjelp!! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 både jeg og min mann begynte i jobb denne uken, mens barnehagen ikke åpner før på torsdag. Så denne uken må besteforeldrene passe barnebarna. Det minste barnebarnet skal begynne i barnehagen på torsdag, og siden jeg ikke har mulighet for å ta fri fra jobb (har begynt i ny jobb nå) og mannen min bare har rett til en fridag ved tilvenning i barnehage. Barnehagen har satt opp 3 dager til tilvenningen, så ALLE som skal begynne i barnehagen må ha 3 dager. Så da må jammen meg besteforeldrene stille opp da også.. Så da er det jo på sin plass at besteforeldrene få en oppmerksomhet. Noen som har forslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotoramme Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Elektronisk fotoramme med minnekort og gode bilder ferdig lagt inn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Elektronisk fotoramme med minnekort og gode bilder ferdig lagt inn. Vi trenger ingen oppmerksomhet nå - men fotoramme var et godt tips til jul. Hvor får man tak i slikt, og hva koster det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Tre dager tilvenning til barnehage er helt normalt, noen ganger tar det lenger tid også Ellers foreslår jeg bilder fra barnehagen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotoramme Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Vi trenger ingen oppmerksomhet nå - men fotoramme var et godt tips til jul. Hvor får man tak i slikt, og hva koster det? For eks: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11026 www.ps.no nettshop elkjøp / expert og tilsvarende lokale fotoforhandlere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.