Gå til innhold

Sjokka. Jeg ble kasta ut av et angst forum......

Anbefalte innlegg

Gjest mielinnea1

Nå gråter jeg. I natt fikk jeg en tragisk epost fra www.stille-vann.com. Jeg er medlem der. Det er et angst og depresjons forum. Jeg ble kasta ut av forumet midt på natta. Jeg oppdaget det nå klokken halv fem midt på natta og eposten fikk jeg klokka 02:46. Jeg ble kasta ut i en måned. Men jeg skjønner jo ikke hva jeg har gjort for noe galt? Eposten jeg fikk var:

Hei mielinnea.

Din konto/medlemsskap hos Psykisk Helseforum/Stille-vann.com er midlertidig suspendert for 30 dager.

-Årsaken for dette er at: tiltross for gjentatte beskjeder fra administrasjon vedrørende selvmordstrusler og andre alvorlige brudd på rettningslinjene, fortsetter du på samme måte som før. -Det er svært trist for administrasjonen å måtte gå til dette skrittet, men håper du vil forstå nødvendigheten av dette, da vi har mange medlemmer å ivareta interessene for.

Din konto/medlemsskap vil ikke fungere før Sep 12 2008, 02:46 AM. Dette er en automatisk prosess, og din konto vil gjenåpnes automatisk igjen, når denne tidsperioden er over.

Mvh

Administrasjonen.

Men jeg skjønner jo ikke hva jeg har gjort for noe galt. Jeg har ikke skrevet om noe selvmordstrusler, bare tanker, men det gjør jo de andre der også. Og de andre alvorlige brudd på rettningslinjer skjønner jeg ikke bæret av. Jeg vet jo ikke hva jeg har gjort for noe galt?

Og nå gråter jeg og er helt knust i tusen biter. Nå er det midt på natta og jeg vurderer å kontakte legevakta fordi jeg har sånn angst og er livredd. Jeg er livredd de fra www.stille-vann.com skal finne ut hvor jeg bor å komme å ta meg. Tenk om de skal gjøre meg noe vondt? Tenk om de skal drepe meg med pistol? Tenk om de ringer på døra og voldtar meg? Tenk om de ler av meg? Tenk om de skal være slemme mot meg? Hjelpes meg. Jeg er livredd nå jeg.

Og i morra skal jeg til legen og jeg klarer ikke å sove noe nå etter denne beskjeden. Jeg er helt knust og er livredd nå jeg. Også får jeg sånn beskjed midt på natta? Det går jo ikke ann å sende sånne meldinger midt på natta?

Jeg er overfølsom og livredd og gråter for det minste ting. Jeg er helt knust og krenka. Jeg blir jo dårligere av å være på et forum jo. Og det er ikke første forumet jeg har blitt kasta ut fra. Jeg ble også kasta ut fra www.aldri-alene.com fordi jeg var altfor negativ og kom ikke med noe positivitet og klarte ikke å ta imot det positive osv.

Jeg føler at jeg bare er i veien, og til bry og at ingen liker meg? For nå har jeg blitt kasta ut av to angst forum så må det være noe fryktelig galt med deg? Men selv så skjønner jeg ikke hva jeg har gjort for noe galt? Jeg vet at jeg er dum og teit i toppen, men jeg skjønner ikke hva som er med meg sånn at jeg gang på gang blir kasta ut? Jeg føler meg bare som en idiot som ingen liker. Hva er galt med meg? Er jeg en psykopat som bare er slem mot alle forum? Siden jeg visst ødelegger alle forum jeg er med i? Noe må jeg ha gjort galt siden jeg blir kasta ut og kasta ut i en måned og sånn. Men jeg vil jo ikke komme dit mere nå. Orker ikke å være på et forum der de ikke vil ha meg der. Jeg har så mye angst nå at jeg snart besvimer.

Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg tror at ingen liker meg, men jeg skjønner jo ikke hva jeg gjør for noe galt? Jeg har ikke peiling på hva som er gærent med meg for noe fryktelig galt med det være med meg? Siden jeg er som jeg er. Nå har jeg så mye angst at jeg kanskje skal kjøre hjem til mamma og pappa midt på natta. Men de sover jo og jeg vil ikke vekke de. Så jeg må vell bli her i leiligheten min. Jeg er livredd nå jeg.

Kanskje jeg ikke skal være på forum mere fordi jeg er som jeg er. Men jeg liker å være på forum. Men det er jo dumt når ikke medlemmene vil ha meg der da. Det hjelper jo ingenting at jeg liker å være på forum når de ikke vil ha meg. Jeg føler meg krenka til tusen.

Jeg føler meg uønska og krenka. Og knust i tusen biter. Jeg er livredd nå jeg og tårene bare renner og renner midt på natta. Hjelpes meg.

Også advarer jeg også andre med å tenke gjennom før man regestrer seg på et angst og depresjons forum. Jeg blir ivertfall dårligere av dette. Jeg har sånn angst nå jeg.

Fortsetter under...

I og med at du gang på gang sier at du blir dårligere av å være på disse forumene, er det nok lurt med en pause. Og det har de nå gitt deg. Jeg aner ikke hvorfor du er kastet ut, men innlegget ditt her forteller meg vel litt om hvorfor. Slike nettsteder skal verne om sine brukere og tråkker du over det som de har satt som retningslinjer - fører det til utestengelse. Det er likt for alle. Du er sikkert kjent med hva som er greit og ikke greit på disse forumene.

Du behøver ikke frykte at nettstedet skal gjøre noe mot deg.

Gjest mikrokosmos

''Jeg er livredd de fra www.stille-vann.com skal finne ut hvor jeg bor å komme å ta meg. Tenk om de skal gjøre meg noe vondt? Tenk om de skal drepe meg med pistol? Tenk om de ringer på døra og voldtar meg? Tenk om de ler av meg? Tenk om de skal være slemme mot meg? Hjelpes meg. Jeg er livredd nå jeg.''

Tenk deg litt om. Hva er oddsen for at de i det hele tatt skulle vurdere å gjøre noe sånt? Selvsagt har de ingen interesse av å forfølge deg fordi du ikke har oppført deg etter reglene på forumet.

Jeg syns du skal ta dette som en lærdom og tenke over hvorfor du har blitt utestengt på to forum. Kanskje det er på tide å gjøre noe med saken?

Nils Håvard Dahl, psykiater

Siden du har fått mange advarsler på forhånd, foreslår jeg at du går inn og leser hva du har skrevet forut for disse advarslene. Kun ved å lære av dine feil kan du få fremgang (det gjelder for alle).

Tankene om at de vil "ta" deg, høres totalt irrasjonelle ut. De bør du prøve å jobbe med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...