Gå til innhold

sjokkert over opplegg på sommerleir

Gjest sjoa

Anbefalte innlegg

min datter på 10 år har har vært på sommerleir i ferien,over ganske lang tid.

Hun fortalte meg en episode, som jeg ble ganske rystet over.

De hadde blitt spådd i et telt og fortalt ting om hva som ville skje i fremtiden.

Hun fikk vite bare negative ting, og at det kom til å gå henne ille i livet, og at hun ble narkoman som 20 åring og kom til å dø i den alderen.

Dette er meget alvorlig, og jeg lurer nå på hva jeg kan gjøre for å ordne opp i det.

Jeg kommer til å klage , men ønsker å høre hvordan andre hadde reagert på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var virkelig sjokkerende!!!!! jeg hadde blitt eitrende sint hadde dette blitt fortalt til mitt barn!!!!

Ring de som arrangerte det, og be om å få snakke med ansvarlig person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav. På barneleir!

Jeg ville blitt sint utenfor skalaen, dypt sjokkert og inderlig indignert. Samtidig ville jeg berømmet jenta fordi hun fortalte det da hun kom hjem.

Så hadde jeg nok forhørt meg nøye både hos min datter, andre som var på leiren og andre foreldre om mulig. Deretter hadde jeg sannsynligvis skrevet et brev og tatt det videre derfra.

Lykke til med å innprente jenta hennes muligheter til å selv velge hvordan livet blir.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde startet med å undersøke hva som faktisk hendte. Reaksjonen min hadde vært svært avhengig av om dette foregikk i regi av noen voksne ansvarlige, eller om det var en lek deltakerne imellom.

Jeg prøver ikke å bagatellisere, men det hender at ikke alt er akkurat slik det refereres i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde startet med å undersøke hva som faktisk hendte. Reaksjonen min hadde vært svært avhengig av om dette foregikk i regi av noen voksne ansvarlige, eller om det var en lek deltakerne imellom.

Jeg prøver ikke å bagatellisere, men det hender at ikke alt er akkurat slik det refereres i første omgang.

Støttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang med å undersøke, må jo ta dette seriøst, vet jo bare det min datter har fortalt, og det var at det var satt opp "spåtelt"med utkledde spåkoner, noe som gjør det vanskelig for meg å skjønne at barna kunne stå for på egen hånd.

Gleder med til å få det oppklart, og hvis dette er et arrangement i voksen regi, skal de få stå ansvarlig og ordne opp.

Hun visste ikke hvor gammel personen var siden hun var utkledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...