isbe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har lyst å kjøpe noe spesielt til mine gudbarn i dåpsgave, men vet ikke hva - pris: 400-600 kroner. TIPS?! Gjerne noe som kan kjøpes på nettet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg synes bøker er utrolig flotte gaver og noe de kan ha hele livet. Finnes mange fine samlinger av eventyrbøker, tre stykker, fem stykker osv Asbjørnsen og Moe har en tre binds vet jeg til sikkert ca 500,-. Eller kopper med navn er også koslig å få og det er en flott ting å ha på hylla selv i voksen alder. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 www.babydesign.no =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg er fadder til en gutt som har en tvillingsøster. Da de ble døpt kjøpte jeg en felles gave til de to, en mini Porsche (sånn du sitter overskrevs over og dytter deg fremover med). Finnes i flere bilmerker, datteren min hadde en Audi. Porschen var nok litt dyrere (800), mens jeg mener å huske at Audi'n kostet 600. Kjøpt hos bilforhandler. Veldig populær gave, faren (som selv kjørte Porsche) syntes det var strålende.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.