Gjest takknemlig for råd Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Når introduserer man det? Babyen min på 4 1/2 mnd har nettopp begynt med grøt pga jeg ikke har hatt nok melk og elsker det, men ser de har pureer for 4 mnd og oppover. Når kan jeg introdusere det? Tenkte hun måtte bli vant til grøt først? Og til hvilke måltider? Jeg har fortsatt morsmelk som hovedmat da, grøt får hun til kvelds. Når bør jeg begynne å gi oftere grøt, f.eks. grøt til middag og kvelds? Hva er vanlig her? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det er greit å ta en ny matsort av gangen, i tilfelle hun reagerer på noe av den nye maten og for at hun skal venne seg til det nye. Du kan sikkert utvide til to grøtmåltider om ikke så altfor lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ta en ting av gangen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 http://www.babyverden.no/templates/Subject____639.aspx?cat=16 Se på en av de nederste pungtene, der tror jeg kanskje du finner noe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 En ny smak i uka, har jeg fått beskjed om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.