Gå til innhold

Begynner å få store barn.

jubalong70

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Ja, uff, jeg har bare snakket med han eldste jeg, om hvordan barn blir til. Og da var han vel kanskje rundt 7 år?

Hun som er 7 nå, trodde her en kveld at det var doktoren som bestemte om vi kunne få en baby til eller ikke. Da jeg sa at ikke det var doktoren, spurte hun hvem det var:

- Det er mamma og pappa som bestemmer det, og så litt Gud, svarte jeg da.

Hun tenkte litt, og så kom det kjapt mens hun foldet hendene: "Skal vi be til han og spørre om det er greit for han?!"

:-D

Må visst til med litt biologilære her ja!!!!

Hehe :)

Barna mine vet jo godt at de var i magen min, ca. hvor de kom ut, og at pappa på et vis var involvert, men sex-beskrivelsen har vi ikke vært særlig inne på, nei. Er vel på tide :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe :-).

Bør få ut fingeren og fortalt barna mine litt mer jeg også.

Trond Viggos bok om kroppen er til god hjelp i så måte :-).

Ja, den er kjempefin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...