Gjest Elextra Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ja, uff, jeg har bare snakket med han eldste jeg, om hvordan barn blir til. Og da var han vel kanskje rundt 7 år? Hun som er 7 nå, trodde her en kveld at det var doktoren som bestemte om vi kunne få en baby til eller ikke. Da jeg sa at ikke det var doktoren, spurte hun hvem det var: - Det er mamma og pappa som bestemmer det, og så litt Gud, svarte jeg da. Hun tenkte litt, og så kom det kjapt mens hun foldet hendene: "Skal vi be til han og spørre om det er greit for han?!" :-D Må visst til med litt biologilære her ja!!!! Hehe Barna mine vet jo godt at de var i magen min, ca. hvor de kom ut, og at pappa på et vis var involvert, men sex-beskrivelsen har vi ikke vært særlig inne på, nei. Er vel på tide :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Hehe :-). Bør få ut fingeren og fortalt barna mine litt mer jeg også. Trond Viggos bok om kroppen er til god hjelp i så måte :-). Ja, den er kjempefin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.