Gjest Endel tics Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har et barn på 5 år som de siste dagene har blunket endel ukontrollert. Det er ikke hele dagen, men nå i kveld har det vært mye. Barnet har ingen andre problemer, trives og har mange venner. Bør jeg bekymre meg? Jeg gjør faktisk det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bareentanke Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan det være noe allergi kanskje? Jeg vet ikke hva som blomstrer og ikke akkurat nå, men det er jo mange som får reaksjoner med tørre øyne og slikt - og da blunker man mer enn vanlig. Gnir seg gjerne i øynene også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endel tics Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kan det være noe allergi kanskje? Jeg vet ikke hva som blomstrer og ikke akkurat nå, men det er jo mange som får reaksjoner med tørre øyne og slikt - og da blunker man mer enn vanlig. Gnir seg gjerne i øynene også. Øynene er ikke røde i det hele tatt, og hun er ikke plaget med allergier av noen slag. Dette er mer tics enn irritasjon. Det er ca en uke siden det sukket opp, og jeg registrerer blunkingen spesielt om kveldene når hun ser på tv eller spiller pc-spill. I dag har hun kun sett tv ca 15 minutter. Ingen pc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Øynene er ikke røde i det hele tatt, og hun er ikke plaget med allergier av noen slag. Dette er mer tics enn irritasjon. Det er ca en uke siden det sukket opp, og jeg registrerer blunkingen spesielt om kveldene når hun ser på tv eller spiller pc-spill. I dag har hun kun sett tv ca 15 minutter. Ingen pc. Jeg ville ikke avskrevet muligheten for øyeirritasjon helt uten å ha undersøkt det. En ukorrigert synsfeil kan også spille inn. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.