Lillemus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Vi har nå hatt 13 dager ferie sammen, ungene og jeg og i dag kom vi hjem fra Hunderfossen etter en intens tur med en annen familie. Vi har også være ute og spist i kveld sammen med pappan og stemor (Snuppa har 8-årsdag i dag) og vi var slitne alle sammen nå da ungene skulle legge seg. Snuppa dro ut leggetiden det hun klarte, ikke heeeelt uvanlig, og lunta mi ble kortere og kortere. Hun ville jeg skulle bre på henne et pledd istedetfor dyna, men da hun ikke hørte etter da jeg hadde sagt 3 ganger at hun måtte legge seg ordentlig (hun lå på tvers i sengen) så slengte jeg teppet bort til henne og sa når hun ikke kunne høre så fikk hun legge seg selv og gikk inn på stua igjen. Selvfølgelig ble det gråt og tenners gnissel og da jeg lot meg overtale til å komme inn og bre over henne la hun armene rundt halsen min og sa:"Jeg vil jo egentlig ha deg her vet du, for jeg er så glad i deg!" *Hehe* Luringen - jeg smeltet jo fullstendig! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Uthaling av tid under legging kan være ganske så irriterende, men jeg forstår godt du smeltet Hun visste å finne de rette ordene, he he, men jeg tipper hun mente dem også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BessieBie Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Uthaling av tid under legging kan være ganske så irriterende, men jeg forstår godt du smeltet Hun visste å finne de rette ordene, he he, men jeg tipper hun mente dem også! mente dem ja, men de vet å manipulere.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.