Mandolaika Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Er det noen av dere som har erfaring med rulleskoene på www.rullesko.no? Eller har dere erfaring med rulleskoene til Heelys på www.shop24.no, hvordan er størrelsene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uroginale rullesko Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kjøpte rullesko på økonomisko i sommer, de kostet 299,-, de har kun ett hjul. Fant ut at skoene var fine i seg selv, om hjulene skulle bli ødelagt så kan skoene brukes som flotte joggesko . Noen orginale Heelys har to hjul, har hørt at mellom disse hjulene innimellom henger det seg opp diverse slik at skoene fort kan "lugge" og barna snubler. Du kan også se på taylorshoes.com, der har de Heelys med ett hjul .... ser jo på linkene dine at skoene begynner å bli billigere her hjemme også, så ikke sikkert det lønner seg å bestille fra dem. Snuppa her på 7 år fikk somsagt uorginale rullesko i sommer, trente seg på verandaen, veldig uvant i starten, men du verden du skal se henne nå , tok ikke lang tid før hun fikk teken på det. Linken du viser til på rullesko.no .... har aldri sett hjulene plassert på den måten ..... kanskje de er enklere å få teken på de. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Kjøpte rullesko på økonomisko i sommer, de kostet 299,-, de har kun ett hjul. Fant ut at skoene var fine i seg selv, om hjulene skulle bli ødelagt så kan skoene brukes som flotte joggesko . Noen orginale Heelys har to hjul, har hørt at mellom disse hjulene innimellom henger det seg opp diverse slik at skoene fort kan "lugge" og barna snubler. Du kan også se på taylorshoes.com, der har de Heelys med ett hjul .... ser jo på linkene dine at skoene begynner å bli billigere her hjemme også, så ikke sikkert det lønner seg å bestille fra dem. Snuppa her på 7 år fikk somsagt uorginale rullesko i sommer, trente seg på verandaen, veldig uvant i starten, men du verden du skal se henne nå , tok ikke lang tid før hun fikk teken på det. Linken du viser til på rullesko.no .... har aldri sett hjulene plassert på den måten ..... kanskje de er enklere å få teken på de. Takk for svar. Jeg er litt usikker. Poden har allerede rullesko med ett hjul på hver sko fra Heelys. De ble kjøpt i USA for flere år siden og er hvite. Han brydde seg ikke så mye om dem da han fikk dem, for dette var før disse rulleskoene ble kjent i Norge. Han var for liten da også og klarte ikke gå på dem heller. Nå er de for små og rullesko er populært for tida, så han ønsker seg slike som bl.a. Brio har, blå rullesko fra Heelys med to hjul på hver sko. Problemet er at de koster kr. 699, er tunge som fy og egner seg svært dårlig som sko ellers. Jeg synes kr. 699 er for mye å betale når skoene ikke kan brukes som vanlige sko en gang, i tillegg er de så tunge. Det er bare så vidt jeg kjøper sko til meg selv til den prisen, det må i så fall være vintersko eller penstøvletter eller noe. Fant derfor disse linkene, der er jo skoene billigere, men er usikker på hvordan de er. Noterer meg det du skriver om at ting kan henge seg opp mellom hjulene, det må jo være veldig irriterende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Kjøpte rullesko på økonomisko i sommer, de kostet 299,-, de har kun ett hjul. Fant ut at skoene var fine i seg selv, om hjulene skulle bli ødelagt så kan skoene brukes som flotte joggesko . Noen orginale Heelys har to hjul, har hørt at mellom disse hjulene innimellom henger det seg opp diverse slik at skoene fort kan "lugge" og barna snubler. Du kan også se på taylorshoes.com, der har de Heelys med ett hjul .... ser jo på linkene dine at skoene begynner å bli billigere her hjemme også, så ikke sikkert det lønner seg å bestille fra dem. Snuppa her på 7 år fikk somsagt uorginale rullesko i sommer, trente seg på verandaen, veldig uvant i starten, men du verden du skal se henne nå , tok ikke lang tid før hun fikk teken på det. Linken du viser til på rullesko.no .... har aldri sett hjulene plassert på den måten ..... kanskje de er enklere å få teken på de. Se forresten på lagerbeholdningen på rullesko.no, de har nesten ingen igjen, bare i svære størrelser.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Takk for svar. Jeg er litt usikker. Poden har allerede rullesko med ett hjul på hver sko fra Heelys. De ble kjøpt i USA for flere år siden og er hvite. Han brydde seg ikke så mye om dem da han fikk dem, for dette var før disse rulleskoene ble kjent i Norge. Han var for liten da også og klarte ikke gå på dem heller. Nå er de for små og rullesko er populært for tida, så han ønsker seg slike som bl.a. Brio har, blå rullesko fra Heelys med to hjul på hver sko. Problemet er at de koster kr. 699, er tunge som fy og egner seg svært dårlig som sko ellers. Jeg synes kr. 699 er for mye å betale når skoene ikke kan brukes som vanlige sko en gang, i tillegg er de så tunge. Det er bare så vidt jeg kjøper sko til meg selv til den prisen, det må i så fall være vintersko eller penstøvletter eller noe. Fant derfor disse linkene, der er jo skoene billigere, men er usikker på hvordan de er. Noterer meg det du skriver om at ting kan henge seg opp mellom hjulene, det må jo være veldig irriterende. Guttungen har slitt ut ett par Heelys med to hjul. Det kosta 200,- å skifte ut alle hjula, og skoa begynte å bli for trange. Jeg fant nye på eBay til 240,- inkl frakt. De var helt like som de gamle (svarte med røde detaljer) og helt ubrukte, så det går fint an å gjøre kupp der. Forøvrig mente jeg at skoa var livsfarlige i begynnelsen, men etter et par dager hadde han full kontroll. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Guttungen har slitt ut ett par Heelys med to hjul. Det kosta 200,- å skifte ut alle hjula, og skoa begynte å bli for trange. Jeg fant nye på eBay til 240,- inkl frakt. De var helt like som de gamle (svarte med røde detaljer) og helt ubrukte, så det går fint an å gjøre kupp der. Forøvrig mente jeg at skoa var livsfarlige i begynnelsen, men etter et par dager hadde han full kontroll. Takk for tipset! Jeg synes rulleskøyter virker mer livsfarlig, da er man lenger unna bakken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.