puttelulle Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Minsten min på 4 år er en liten smarting... En liten, illsint en, og... Og når han ikke vil pusse tennene, da vil han ikke det! Men jeg bestemmer, så jeg har funnet ut at hvis jeg legger øret il munnen hans, og utbryter at "Oi! Her er det mange Kariuser og Baktuser!" , ja, da går han med på å pusse tennene. Da følger han nøye med, nedi vasken, om han ser dem. Og det gjør han jo da alltid! Men- i kveld var han utrolig sliten og trøtt, det har vært besøk her et par dager, og det har blitt mye godis og sene kvelder, så minsten orka nesten ikke åpne munnen. "E vil da ikkje kaste døm ut, stakkare" Jo, sa jeg, du må pusse tennene dine, hvis ikke lager de hus i tennene, og det gjør vondt! Dessuten hører jeg at det er storfest inni munnen din nå, så nå må mamma få pusse dem ut! Da kommer det, lynkjapt;" Men, døm æ da på tur heimatt, nå, da!" Underforstått: Det var ikke farlig, gjestene var på tur hjem, så de trengte ikke lage hull i tennene _hans_! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hehe en riktig godklump du har der. Jeg sier/sa at det ikke var lov å ha karius og baktus med på skolen, så da var det bare å pusse tennene For på skolen vil man jo (de fleste) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 ;-D Ja, de er noen luringer.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Nettopp derfor har jeg snakka om at det er viktig å pusse tennene slik at Karius og Baktus ikke kommer. Da slipper vi jo å kaste dem ut! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Den der har jeg venta på her også - at det skal snu til å bli stakkar karius og baktus. Enn så lenge har det gått bra, og de bygger stadig nye byggerverk inni munnen hans som må pusses ut - svømmebasseng, broer, tårn, osv. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.