Gjest mora2 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Nja... Det går en grense for når unger burde begynne å lære folkeskikk da... Jeg tar ikke imot crap fra en på tolv for å si det sånn. Men en på tre blir noe annet :-) Øhhh.. Det var ment som en spøk da... Derfor et blunke smil på slutten :0) Klart man ikke godtar slikt fra barn, men jeg inrømmer jeg flirte litt ja..Hihi..Unger sier da mye rart uten å tenke seg om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Eh...nei mora2, så enkelt er det virkelig ikke. At barn generaliserer på den måten kan man forstå, men som voksne så kan man virkelig ikke det. Det blir liksom som å fortelle barn at alle som røyker er tjukke i hue... Legg merke til blunketegnet mitt da.... ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Øhhh.. Det var ment som en spøk da... Derfor et blunke smil på slutten :0) Klart man ikke godtar slikt fra barn, men jeg inrømmer jeg flirte litt ja..Hihi..Unger sier da mye rart uten å tenke seg om. Leste innlegget mitt på nytt nå - det så mye surere ut enn det var ment - sorry :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Leste innlegget mitt på nytt nå - det så mye surere ut enn det var ment - sorry :-) He,he, helt greit Valnøtt! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det er noe som heter: " Fra barn og fulle får en høre sannheta". I ditt tilfelle stemmer det jo. Men det er ikke særlig snillt å si det særlig ikke når en er 9 år. Det er noe annet med de som er 3 år, de forstår det jo ikke. ''Det er noe som heter: " Fra barn og fulle får en høre sannheta". I ditt tilfelle stemmer det jo.'' Ofte en forenklet, korttenkt og naiv bit av sannheten. Men det er jo mange voksne som tror at verden er så enkel også... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Legg merke til blunketegnet mitt da.... ;0) Jeg tror jeg ville lagt bedre merke til blunketegnet om det kom etter et lengre mellomrom eller på en ny linje. Blir lett som litt støy i teksten som siles ut. ;-) Bare et forslag. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hmm Hvor har han lært å lire av seg slikt? Mine har tatt med en del fra barnehage/skole som jeg godt kunne vært foruten. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg tror jeg ville lagt bedre merke til blunketegnet om det kom etter et lengre mellomrom eller på en ny linje. Blir lett som litt støy i teksten som siles ut. ;-) Bare et forslag. mvh Ahhh...God ide, skal prøve huske det. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tull og tøys Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg tror heller ikke han mente det vondt på noen måte, han ville sikkert bare være hjelpsom og hyggelig på barnlig naivt vis. Litt søtt og da, men selvsagt ikke så moro for familien han var hos. Sønnen min er riktignok bare 4, men det var temmelig flaut da han var hjemme hos en venn og mamman hans - foreldrene var nyskilt og mora var flyttet til blokkleilighet. Sønnen min klarer først å se ut av vinduet og spørre om gresset der nede er hagen deres. Så spør han hvor bilen deres er (faren beholdt den), og til sist - når kommer pappan deres hjem? *rødme* :oP Unnskyld Minnha, men tror du ærligtalt dette var ett forsøk på å være hjelpsom..... Dette var IKKE snilt gjort, og en på 9år vet dette.... Alt annet er manipulasjon om gutten påstår noe annet. For jeg regner med at dette er en helt normal intelegent 9 åring.... Om ikke burde det ha kommet frem nå, syns jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Unnskyld Minnha, men tror du ærligtalt dette var ett forsøk på å være hjelpsom..... Dette var IKKE snilt gjort, og en på 9år vet dette.... Alt annet er manipulasjon om gutten påstår noe annet. For jeg regner med at dette er en helt normal intelegent 9 åring.... Om ikke burde det ha kommet frem nå, syns jeg... Manipulasjon - av en gutt på 9 år..? Her tror jeg du er enda lengre ut på viddene enn meg. Det skrives dessuten 'intelligent'. *hjelpsom* ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Manipulasjon - av en gutt på 9 år..? Her tror jeg du er enda lengre ut på viddene enn meg. Det skrives dessuten 'intelligent'. *hjelpsom* ) Visst kan en niåring manipulere og være utspekulert og bevisst sårende. En niåring kan også være full av seg selv og selvtilfreds så det renner. Om denne gutten var dette eller bare har fått ørene tutet for fulle av sunnhetsreligion har jeg ingen formening om. Når jeg ser hvordan en del voksne kan finne på å utbasunere sin selvgode innsiktsløshet på dette området, er det jo ikke rart om et og annet barn tar etter. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Visst kan en niåring manipulere og være utspekulert og bevisst sårende. En niåring kan også være full av seg selv og selvtilfreds så det renner. Om denne gutten var dette eller bare har fått ørene tutet for fulle av sunnhetsreligion har jeg ingen formening om. Når jeg ser hvordan en del voksne kan finne på å utbasunere sin selvgode innsiktsløshet på dette området, er det jo ikke rart om et og annet barn tar etter. mvh Helt enig med deg her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Visst kan en niåring manipulere og være utspekulert og bevisst sårende. En niåring kan også være full av seg selv og selvtilfreds så det renner. Om denne gutten var dette eller bare har fått ørene tutet for fulle av sunnhetsreligion har jeg ingen formening om. Når jeg ser hvordan en del voksne kan finne på å utbasunere sin selvgode innsiktsløshet på dette området, er det jo ikke rart om et og annet barn tar etter. mvh Jeg leser ikke manipulasjon ut av dette innlegget her, sier ikke at slikt generelt sett er umulig for en 9-åring. Slik innlegget er skrevet virker guttungen naiv og troskyldig ut på meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg leser ikke manipulasjon ut av dette innlegget her, sier ikke at slikt generelt sett er umulig for en 9-åring. Slik innlegget er skrevet virker guttungen naiv og troskyldig ut på meg. OK. Men et visst minstemål av skryt og selvgodhet er det alltid når noen snakker slik. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.