Gjest Wita Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 I dag gikk attpåklatten (babyen min) på 7 år alene til sfo, sammen med en venninne for første gang:-) De skal gå hjem igjen alene også. Herlig! Enda et nytt skritt mot et annet liv og en lettere hverdag. Og jeg har sendt en forespørsel om å få utvidet arbeidstid. Er klar som et egg ;o) Babyen min er ikke baby lenger. En ny epoke i livet har startet og jeg har i grunnen i noe i mot det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 skal det stå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Deilig med nye epoker, når man selv er klar for forandringen det måtte medføre. Lykke til.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Baby og baby ;0) Men så flott da :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.