Elis31 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vi har kjøpt en liten nøkkelboks som henger ved døra og som man taster en kode for å åpne. Da slipper ungene å passe nøkkel på skolen. Ja så de hadde slik på Clas Ohlson. Lurte på å kjøpe en slik for ekstranøkkel og sette opp en plass. Men tror ikke jeg hadde satt den opp spesielt synlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jamvold Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ja så de hadde slik på Clas Ohlson. Lurte på å kjøpe en slik for ekstranøkkel og sette opp en plass. Men tror ikke jeg hadde satt den opp spesielt synlig. Tja, når jeg leser denne tråden så vet jeg iallefall at alle barn har nøkkel i hemmelig rom i ranselen. Så om jeg vil låse meg inn så er det jo bare å få tak i huset sitt skolebarns ransel.. Vi har bolig i felt med andre hus så om det kommer noen tyver for å slå ned boksen så ville en eller annen nabo ha reagert... Og ligger huset for seg selv så kan en tyv slå inn et vindu og klatre inn så uansett så er man ikke trygg for innbrudd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tja, når jeg leser denne tråden så vet jeg iallefall at alle barn har nøkkel i hemmelig rom i ranselen. Så om jeg vil låse meg inn så er det jo bare å få tak i huset sitt skolebarns ransel.. Vi har bolig i felt med andre hus så om det kommer noen tyver for å slå ned boksen så ville en eller annen nabo ha reagert... Og ligger huset for seg selv så kan en tyv slå inn et vindu og klatre inn så uansett så er man ikke trygg for innbrudd. Neida, bare lurer på om forsikringen godtar at nøkkelen henger i en boks fra Clash Ohlson til 300,- kr ved innbrudd. Hvor kjøpte du deres? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Vi har alltid en husnøkkel gjemt ute et sted. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.