Gå til innhold

Nøkkelbarn

Annabeth

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt en liten nøkkelboks som henger ved døra og som man taster en kode for å åpne. Da slipper ungene å passe nøkkel på skolen.

Ja så de hadde slik på Clas Ohlson. Lurte på å kjøpe en slik for ekstranøkkel og sette opp en plass. Men tror ikke jeg hadde satt den opp spesielt synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jamvold

Ja så de hadde slik på Clas Ohlson. Lurte på å kjøpe en slik for ekstranøkkel og sette opp en plass. Men tror ikke jeg hadde satt den opp spesielt synlig.

Tja, når jeg leser denne tråden så vet jeg iallefall at alle barn har nøkkel i hemmelig rom i ranselen. Så om jeg vil låse meg inn så er det jo bare å få tak i huset sitt skolebarns ransel..

Vi har bolig i felt med andre hus så om det kommer noen tyver for å slå ned boksen så ville en eller annen nabo ha reagert...

Og ligger huset for seg selv så kan en tyv slå inn et vindu og klatre inn så uansett så er man ikke trygg for innbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, når jeg leser denne tråden så vet jeg iallefall at alle barn har nøkkel i hemmelig rom i ranselen. Så om jeg vil låse meg inn så er det jo bare å få tak i huset sitt skolebarns ransel..

Vi har bolig i felt med andre hus så om det kommer noen tyver for å slå ned boksen så ville en eller annen nabo ha reagert...

Og ligger huset for seg selv så kan en tyv slå inn et vindu og klatre inn så uansett så er man ikke trygg for innbrudd.

Neida, bare lurer på om forsikringen godtar at nøkkelen henger i en boks fra Clash Ohlson til 300,- kr ved innbrudd. Hvor kjøpte du deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...