Gå til innhold

Anbefal en bok!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest "dumme mamma"

Heia.

Spør på biblioteket, der er masse spennende for den aldersgruppen. Krim f.eks :) Jeg leste masse "guttebøker" i den alderen. Var litt guttejente..

Kommer selvfølgelig ikke på noen titler i farten, men som sagt så er de på biblioteket kjempeflinke til å anbefale bøker.

Lykke til. Flott uansett at han viser interresse for bøker da, det må sies.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312320-anbefal-en-bok/#findComment-2546368
Del på andre sider

Serien om kunstdetektivene av Bjørn Sortland. Det er en serie med spenningsbøker som foregår i forskjellige kjente byer rundt om i verden. Handlingen er spennende og mine unger liker godt at de også lærer litt om de forskjellige stedene. Hver bok avsluttes med et kræsj-kurs i det aktuelle språket.

LasseMajas detektivbyrå og Nelly Rapp-bøkene av Martin Widmark er også fine bøker. Litt spennende og samtidig humoristiske. Flere bøker i samme serie.

Phenomena-serien kan også anbefales for de som liker Phantasy-sjangeren. Handler om en alve-gutt og -jente som kjemper mot det onde og opplever mye spennende på veien. Ikke alt for lange bøker, relativt enkelt språk og passe lange kapitler selv om de nok er litt mer tettskrevet enn bøkene jeg har nevnt over.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/312320-anbefal-en-bok/#findComment-2546393
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...