ung mamma!:) Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Min sønn begynner i tredje klasse nå, han fikk ny sekk når han begynnte i første.Men lurer på om den må byttes ut nå...Når kjøper dere ny sekk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
black wealch Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Vi bytter når de starter i 4 klasse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Vi beholder den første skolesekken i år (3.klasse) og kjøper ny når hun kommer opp i 4. Berganssekken er helt fin ennå, men hun vil jo helst ha en ny allerede i år... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Snuppa brukte den sekken de fikk i 1. klasse når ho gikk i 1. klasse. I 2. fikk ho ny. Den håper jeg holder ett år til så ho får ny når ho begynner i 5. klasse. Den ser fin ut enda, og den er stor nok til den lille snuppa jeg har. Men den er rosa, og det er ho egentlig veldig ferdig med. Så vi får se:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabeth Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei Sønnen min begynner i 4.klasse nå, og bruker fortsatt sekken vi kjøpte til han da han begynte i 1.klasse. Den størrelsen (Bergans) er visst beregnet fra 1-4 klasse, så jeg tror den holder i år også. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Min sønn begynner også i 4. nå, og den sekken han har hatt i tre år (Beckmann) er fortsatt ganske så fin, særlig etter at jeg vasket den skikkelig i sommer. En del i klassen hans har fått ny sekk, men vi er blitt enige om at han venter litt og ser om den gamle sekken er stor nok, og hvis det viser seg at han trenger ny pga størrelsen, skal han selvsagt få det. Og kanskje sekkene er litt billigere også litt ut på høsten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Berganssekken til snuppa skulle passe fra 6-9 år, så jeg tenker vi kjøper når hun begynner i 4. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Datteren min fikk en ny i 4. pga at sekken var både lørvete og fæl. Sønnen min fikk en ny sekk nå som han begynte i 5. Vi kjøpte ny pga at den gamle ble litt liten. Den gamle ser kjempefin ut fremdeles, så vi valgte samme merke, Beckmann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Vår eldste begynner i 4. nå og vi har byttet ut sekken hun fikk i 1. klasse nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Når det trengs :-). Det kommer litt an på mengden bøker de skal dra med seg fram og tilbake, og størrelsen på barnet. Min eldste brukte førsteklassesekken i to år, fikk så ny som holdt i to år. Så var det ny sekk igjen, den varte hele mellomtrinnet. I fjog startet h*n på ungdomstrinnet og fikk ny sekk igjen. Jeg håper den holder i tre år. Nr to fikk ny sekk i vinter/vår (tror det var i mars), da gikk h*n i andreklasse. Da hadde førsteklassesekken blitt for liten. Fordelen med å kjøpe sekk utenom juli/august er at det er litt billigere. Ulempen er at det er langt mindre utvalg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Guttungen min skal opp i 4. og har fremdeles sekken han fikk i 1.klasse. Kjøper ny når den blir for liten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Når jeg og søskenene mine gikk på skolen, fikk vi sekker til 1., 4. og 7.klasse. Dette var kjempestas og jeg ønsket å videreføre dette til egne barn, men det funka visst ikke helt slik 3.klassingen har slitt helt ut sekken sin, så hun måtte få ny nå i år. Hun får derfor ikke ny til neste skoleår (med mindre den er helt utslitt igjen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jenta mi måtte bytte i 3 klasse. Da var sekken for liten og gnagde i ryggen. Ho fikk da en 30 liter sekk, den regner jeg med holder resten av barneskolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Fjerde klasse, da fikk mine nye. Etter det så er det hipp som happ. Jeg ser at de er ikke akurat veldig snille med sekkene når de vokser til. Slenger den fra seg på buss stopp,skolen mm Det kan virke som at de føler seg tøffe? Jeg snakker da generelt om barns sekkbruk/behandling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.