Gå til innhold

Er dette en jentejakke?

Hugmee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo an på hva man liker , hvilke farger en synes er fint. Synes sånn jente/gutte farger er tullete så lenge barnet/den som skal ha det synes det er flott farge. Skjønner jo at rosa ikke er noe å gi en gutt , den er forbeholdt jentene men ellers synes jeg at de får ha på seg det de måtte ønske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Denimbird

I utgangspunktet synes jeg det ser ut som en unisex-modell. Men at den beskrives som "lett innsvingt" får meg til å lure på om det er ei jentejakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hva man liker , hvilke farger en synes er fint. Synes sånn jente/gutte farger er tullete så lenge barnet/den som skal ha det synes det er flott farge. Skjønner jo at rosa ikke er noe å gi en gutt , den er forbeholdt jentene men ellers synes jeg at de får ha på seg det de måtte ønske!

Det står at den er sinnsvingt, det var det som forvirret meg litt. Lurer på om den da har en mer "feminin" fasong?

Fargene var fine, og jeg ønsker at guttene her ikke skal gå i de typiske "guttejakkene" som selges; sorte, grå, militærmønstret eller med dødningshoder. Så derfor ser jeg litt på nettet etter noe mer spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet synes jeg det ser ut som en unisex-modell. Men at den beskrives som "lett innsvingt" får meg til å lure på om det er ei jentejakke?

Akkurat det jeg også reagerte på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Denimbird

Akkurat det jeg også reagerte på :)

Ja, for gutteklær er jo ikke så ofte innsvingt.. men den ser ikke noe jentete ut på bildet, da. Kanskje lurt å prøve den på, hvis dere har muligheten? Ikke alltid lett å få rett inntrykk bare ved å se på bilde. Syntes for øvrig den var veldig fin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står at den er sinnsvingt, det var det som forvirret meg litt. Lurer på om den da har en mer "feminin" fasong?

Fargene var fine, og jeg ønsker at guttene her ikke skal gå i de typiske "guttejakkene" som selges; sorte, grå, militærmønstret eller med dødningshoder. Så derfor ser jeg litt på nettet etter noe mer spennende :)

Hva med guttene selv,- synes de også de utradisjonelle jakkene er mer spennede? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med guttene selv,- synes de også de utradisjonelle jakkene er mer spennede? ;-)

Fikk de velge helt selv så hadde det vært dødningshoder på alt de eier :)

Men de er veldig glade i farger og velger nesten alltid rødt, blått og grønt fremfor de mer dystre (med mindre det er dødningshoder på de, da er valget forutbestemt). Men de er ikke så gamle enda så da kan jeg fremdeles overstyre litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Jeg vil si det er en jentejakke. Hvis en ser på de jakkene som er i samme rekka som den er på nettbutikken er den jo "omringet" av jentejakker. I tillegg står det ingenting om at de jakkene som helt klart er guttejakker er innsvinget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra bildet ser det mest ut som en guttejakke synes jeg, men om den er innsvingt er den nok ment for jenter. Men den er sikkert kul på jenter, det er bare uvant å se en såpass maskulin modell til en jente - jeg som har små unger er jo vant til ekstrem kjønnsinndeling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig det er ment å være en jentejakke, men jeg ser ingen grunn til at både gutter og jenter kan bruke den. At den er litt innsvingt, tror jeg ingen vil legge merke til. Mine gutter har hatt både jakker og t-skjorter i jentemodeller uten at det blir lagt merke til. Pass bare på å kjøpe en størrelse eller to større, jentestørrelser er nemlig annerledes enn guttestørrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det er ment å være en jentejakke, men jeg ser ingen grunn til at både gutter og jenter kan bruke den. At den er litt innsvingt, tror jeg ingen vil legge merke til. Mine gutter har hatt både jakker og t-skjorter i jentemodeller uten at det blir lagt merke til. Pass bare på å kjøpe en størrelse eller to større, jentestørrelser er nemlig annerledes enn guttestørrelser.

Takk for tipset!

Jeg viste den til storebror i går, han synes den var kul og ville gjerne ha den - så da er det avgjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...