Gå til innhold

Å tatovere barnas navn...

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Men det er jo en gavepakke for svigerdøtre som vil argumentere for eller sende spydigheter om at det er for tette bånd mellom svigermor og sønn.... :-)

Hehe, sant nok ;)

Jeg har heldigvis bare døtre, så jeg slipper vel mest sannsynlig å få svigerdøtre. Uansett fikk du meg til å tenke her ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

3

• laban

2

• Mrs. Wallace

2

• Anonym 82

2

Tatovering er Harry - uansett. Og tenkt om et av barna skulle dø da. Da hadde du fått en påminnelse om det hver dag for resten av ditt liv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatovering er Harry - uansett. Og tenkt om et av barna skulle dø da. Da hadde du fått en påminnelse om det hver dag for resten av ditt liv....

Hadde et av barna mine dødd, så hadde jeg satt enormt stor pris på å ha navnet (eller et bilde) av barnet mitt på kroppen. Det er faktisk den eneste grunnen til at jeg kunne hatt en tatovering ;)

Har du barn? Tror egentlig nesten alle foreldre vil tenke at det i et slikt tilfelle hadde vært fint å ha en tatovering som minne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har lyst på tattis med ungenes navn

Hadde et av barna mine dødd, så hadde jeg satt enormt stor pris på å ha navnet (eller et bilde) av barnet mitt på kroppen. Det er faktisk den eneste grunnen til at jeg kunne hatt en tatovering ;)

Har du barn? Tror egentlig nesten alle foreldre vil tenke at det i et slikt tilfelle hadde vært fint å ha en tatovering som minne?

Enig.

Og ang. det å bli minnet på: de fleste har vel bilde av barna sine framme om slikt skulle skje...eller andre minner om barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Jeg tenker bare hvordan jeg hadde følt det i dag som 40-åring om min mor på 70 hadde navnet mitt tatovert på seg. Jeg hadde absolutt ikke syntes det var noe kult. Og jeg tipper det hadde vært enda mindre kult om jeg var mann. Da ville jeg følt at jeg var mammas lille duttelutt for evig og alltid.

''Da ville jeg følt at jeg var mammas lille duttelutt for evig og alltid.''

Hehe, godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den påminnelsen ville du nok hatt hver dag, resten av livet, uansett om du hadde barnets navn tatovert eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe om å tatovere barnas navn, men andre får jo gjøre som de vil.

Å tatovere kærestens navn er bare teit, uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har barn. For meg hadde det definitivt blitt veldig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker bare hvordan jeg hadde følt det i dag som 40-åring om min mor på 70 hadde navnet mitt tatovert på seg. Jeg hadde absolutt ikke syntes det var noe kult. Og jeg tipper det hadde vært enda mindre kult om jeg var mann. Da ville jeg følt at jeg var mammas lille duttelutt for evig og alltid.

''Da ville jeg følt at jeg var mammas lille duttelutt for evig og alltid.

''

Hallooo - - men det ER de jo ! De små dutteluttene. ;-)

Men - har nok likevel ikke sansen for tatoveringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Da ville jeg følt at jeg var mammas lille duttelutt for evig og alltid.

''

Hallooo - - men det ER de jo ! De små dutteluttene. ;-)

Men - har nok likevel ikke sansen for tatoveringer.

''Hallooo - - men det ER de jo ! De små dutteluttene. ;-) ''

Tror jeg er glad du ikke er min svigermor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg spurte nå min tenåringsdatter om hun ville synes det var pinlig hvis jeg hadde en tatovering med navnet hennes på meg.

Svaret var klart og entydig: JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har barn. For meg hadde det definitivt blitt veldig feil.

Men hadde du ikke følt at det var godt å minnes dette barnet så ofte du kunne?

Jeg har en venninne som mistet et barn for mange år siden. Hun er aller mest redd for å "glemme" barnet (å ikke tenke på barnet ofte nok). Jeg tror jeg ville følt det godt å bære med meg navnet/bildet et sted på kroppen. Men her tenker nok folk ulikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte nå min tenåringsdatter om hun ville synes det var pinlig hvis jeg hadde en tatovering med navnet hennes på meg.

Svaret var klart og entydig: JA!

Jeg spurte min 11-åring (som virker ganske pubertal for tiden) om det samme isted og hun sa at det var helt greit for henne ;-))

Lurer på hva hun sier om et par års tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig - det er det eneste grunnen jeg kan se for meg at jeg kunne tatovert navnet til et av barna mine på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg spurte min 11-åring (som virker ganske pubertal for tiden) om det samme isted og hun sa at det var helt greit for henne ;-))

Lurer på hva hun sier om et par års tid ;)

Du får prøve å huske å spørre på nytt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var en kul idè første gang jeg så det... Men nå har jo gud-og-hvermann gjort det, så da er det bare harry...

Dessuten synes jeg ikke det er noe fint på kvinner uansett - det er liksom en mannegreie... ;) (Ikke tatoveringer generelt altså...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...