Gå til innhold

Å tatovere barnas navn...

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Oi, her var det jaggu varierte svar:-)

Jeg synes noen tatoveringer er harry, men mange er også fine! Kunne tenke meg å for eksempel bruke forbokstaven til jenta mi i en litt spesiell tatovering...

Når hun blir 13 synes hun sikkert ikke det er superkult, men for å bligjøre ei 13 år gammel jente, skal man jo helst slutte å eksistere i 7 år, så det bryr jeg meg ikke om! Det ville uansett ikke bli på et sted jeg ikke lett kan dekke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

3

• laban

2

• Mrs. Wallace

2

• Anonym 82

2

Jeg har navnet på sønnen min på armen under et symbol som passer meg. Når jeg har fått heim sønn nr to, skal hans navn tatoveres under

(etter første navnetatovering sa jeg at neste barn skulle ha bare to eller tre bokstaver - men det ble 17, så jeg gruer meg..men kan jo ikke forskjellsbehandle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde du ikke følt at det var godt å minnes dette barnet så ofte du kunne?

Jeg har en venninne som mistet et barn for mange år siden. Hun er aller mest redd for å "glemme" barnet (å ikke tenke på barnet ofte nok). Jeg tror jeg ville følt det godt å bære med meg navnet/bildet et sted på kroppen. Men her tenker nok folk ulikt ;)

Ville nok ikke ønsket å glemme barnet. Men jeg vil tro det blir for tungt å bli minnet på det "hele tiden". Man må jo komme videre også.

Men som du sier, så tenker vi nok ulikt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker bare hvordan jeg hadde følt det i dag som 40-åring om min mor på 70 hadde navnet mitt tatovert på seg. Jeg hadde absolutt ikke syntes det var noe kult. Og jeg tipper det hadde vært enda mindre kult om jeg var mann. Da ville jeg følt at jeg var mammas lille duttelutt for evig og alltid.

*he he*

Eller hva med det motsatte: En eks-kollega av husbonden hadde "MOR" tatovert på de tre midterste fingrene på den ene hånda - en bokstav per finger. Fyren var på det tidspunktet de delte arbeidsplass ca 65 år. ;-)

Kanskje han hadde tatovert dette da han som 17-åring dro til sjøs og plutselig fikk hjemlengsel i Shanghai? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Näckrosa

Sikkert ingen overaskelse at jeg synes det er kjempe fint! :0)

Nei, slik jeg har lært deg ¨å "kjenne", var ikke dette noen overraskelse ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...