Gå til innhold

The saga continues...

Gjest Valnøtt

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Sagaen om ishakkefolket fortsetter.

I dagens episode vil barnas far bevise at mor er kranglevoren ved å trekke frem viktige bevis - som feks at hun skal ha parkert sin fars bil utenfor blitzhuset i Oslo i sin ungdom - nærare bestemt for 16 år siden. Mor vil stille seg uforstående til dette siden det var en motorsykkel, dessuten hennes egen, og at det faktisk var 19 år siden. Mor vil sågar påstå at dette ikke er relevant i forhold til at ungene ikke vil til samvær fordi far denger dem i fylla, men hør hør - her kommer det sikkert en sammenheng etterhvert.

Gå ikke glipp av neste episode - snart vil sagaen om ishakkefolket være mer kjent enn noen annen slektssaga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

2

• Lotte :o)

2

• Persille1365381127

2

• jubalong70

1

Gjest Valnøtt

Man må jo synes synd på en mann som klarer å kombinere ondskap med dumskap på en slik fantastisk måte..

Hadde han ikke vært en voldelig snik så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

*fnise* :)

Jepp - det var det der som skulle til. Plutselig ble jeg såpass flirete at jeg omsider fikk tiltak til å få klippet plenen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Jepp - det var det der som skulle til. Plutselig ble jeg såpass flirete at jeg omsider fikk tiltak til å få klippet plenen :-)

Det er nesten vanskelig å ikke imponeres over kreativteten hans :)

Han er i hvertfall en som ikke gir seg så lett, det skal han ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjører du motorsykkel (eh, jeg mener parkerer), også trekker han ikke fram at du har fortid i mc-miljøet? Klønete av ham å ikke få mer ut av den episoden.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du motorsykkel (eh, jeg mener parkerer), også trekker han ikke fram at du har fortid i mc-miljøet? Klønete av ham å ikke få mer ut av den episoden.

;-)

Det var i Hell's Angels , var det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

;-)

For ikke å snakke om at jeg har noen gamle lp-plater fra platebutikken på Blitz... Hehe - det er jo masse å ta av jo. Er veldig rebell jeg, når jeg tenker over det.... (Høres spennende ut nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

He he..

Du har en beundringsverdig sans for (selv) ironi, Valnøtt!

Jeg skal følge med i neste episode!

Jepp. Bedre med latter enn med tårer :-)

Skulle ønske jeg var flink til å tegne, så skulle jeg tatt opp konkurransen med Nemi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valnøtt

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218810866' post='3934948]

OMG! Er iq'en hans noengang målt? *hehe*

Haha - nei - han ville ikke delta på den store iq-testen som gikk på nrk for noen år siden for han hadde mest av den sosiale typen intelligens....... *latterbrøøøøl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - nei - han ville ikke delta på den store iq-testen som gikk på nrk for noen år siden for han hadde mest av den sosiale typen intelligens....... *latterbrøøøøl*

*flirer rått* ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Ja-ja, om ikke annet sprer han smil og latter her på DOL!

:-)

Følger spent med (kan du ikke begynne å nummerere episodene/kapitlene, så blir det lettere for oss å følge med?)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...