Gjest Valnøtt Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Sagaen om ishakkefolket fortsetter. I dagens episode vil barnas far bevise at mor er kranglevoren ved å trekke frem viktige bevis - som feks at hun skal ha parkert sin fars bil utenfor blitzhuset i Oslo i sin ungdom - nærare bestemt for 16 år siden. Mor vil stille seg uforstående til dette siden det var en motorsykkel, dessuten hennes egen, og at det faktisk var 19 år siden. Mor vil sågar påstå at dette ikke er relevant i forhold til at ungene ikke vil til samvær fordi far denger dem i fylla, men hør hør - her kommer det sikkert en sammenheng etterhvert. Gå ikke glipp av neste episode - snart vil sagaen om ishakkefolket være mer kjent enn noen annen slektssaga... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hos oss Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Man må jo synes synd på en mann som klarer å kombinere ondskap med dumskap på en slik fantastisk måte.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Man må jo synes synd på en mann som klarer å kombinere ondskap med dumskap på en slik fantastisk måte.. Hadde han ikke vært en voldelig snik så... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 *fnise* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 *fnise* Jepp - det var det der som skulle til. Plutselig ble jeg såpass flirete at jeg omsider fikk tiltak til å få klippet plenen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jepp - det var det der som skulle til. Plutselig ble jeg såpass flirete at jeg omsider fikk tiltak til å få klippet plenen :-) Det er nesten vanskelig å ikke imponeres over kreativteten hans Han er i hvertfall en som ikke gir seg så lett, det skal han ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kjører du motorsykkel (eh, jeg mener parkerer), også trekker han ikke fram at du har fortid i mc-miljøet? Klønete av ham å ikke få mer ut av den episoden. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 He he.. Du har en beundringsverdig sans for (selv) ironi, Valnøtt! Jeg skal følge med i neste episode! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kjører du motorsykkel (eh, jeg mener parkerer), også trekker han ikke fram at du har fortid i mc-miljøet? Klønete av ham å ikke få mer ut av den episoden. ;-) Det var i Hell's Angels , var det ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Det var i Hell's Angels , var det ikke? Ja, minst! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 OMG! Er iq'en hans noengang målt? *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kjører du motorsykkel (eh, jeg mener parkerer), også trekker han ikke fram at du har fortid i mc-miljøet? Klønete av ham å ikke få mer ut av den episoden. ;-) For ikke å snakke om at jeg har noen gamle lp-plater fra platebutikken på Blitz... Hehe - det er jo masse å ta av jo. Er veldig rebell jeg, når jeg tenker over det.... (Høres spennende ut nå...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 He he.. Du har en beundringsverdig sans for (selv) ironi, Valnøtt! Jeg skal følge med i neste episode! Jepp. Bedre med latter enn med tårer :-) Skulle ønske jeg var flink til å tegne, så skulle jeg tatt opp konkurransen med Nemi... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1218810866' post='3934948] OMG! Er iq'en hans noengang målt? *hehe* Haha - nei - han ville ikke delta på den store iq-testen som gikk på nrk for noen år siden for han hadde mest av den sosiale typen intelligens....... *latterbrøøøøl* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg blir mer og mer takknemlig for mannen min... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hihihi, utrolig! Gleder meg til neste episode ;0) Du skulle jo skrevet bok! Hihi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Haha - nei - han ville ikke delta på den store iq-testen som gikk på nrk for noen år siden for han hadde mest av den sosiale typen intelligens....... *latterbrøøøøl* *flirer rått* ;D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ja-ja, om ikke annet sprer han smil og latter her på DOL! :-) Følger spent med (kan du ikke begynne å nummerere episodene/kapitlene, så blir det lettere for oss å følge med?)! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sola60 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Fantastisk!!*rister lattermild på hodet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er det mulig.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.