Gå til innhold

Her sitter jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, apoteket har salttabletter ja. :o)

Ok, da får jeg prøve å huske på å kjøpe med meg det:-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det var 30 grader varmt og vindstille og vi drakk mengder med vann i løpet av den 11 timer lange gåturen. Vi spiste selvfølgelig også, men jeg fikk ikke i meg nok salt for jeg ble svimmel flere ganger. Og to dager etter ble jeg dårlig og følte meg stappa fra ende til annen og etter noen minutter på do løsnet det omsider! Hadde på følelsen av at jeg fyllte opp septiktanken med flytende avføring... Etter den runden på do var jeg totalt utslitt, sovnet og sov i 12 timer tror jeg. Er temmelig sikker på at det skyltes for mye vann og for lite salter.

OK. Fint du ble bra igjen. :-)

• 2 uker senere...
Gjest gressenka
Skrevet

Jeg har kjørt mc i mer eller mindre 35 år, så jeg elsker dette og det ser ikke ut til at jeg blir lei heller.

Vi skal kjøre mc ja, noe annet er uaktuelt for oss, de to eldste kjører selv og kona sitter på med meg. Han minste er vi ikke helt sikker på hva vi skal gjøre med enda, men skal undersøke om det er noen mulighet for han også.

Skjønner jo at du føler at du sitter litt for uskjermet, det er et farlig kjøretøy, men de fleste liker det bedre og bedre etter hvert som de sitter på.

Varmen er det jeg også ser som den største utfordringen, det er vannvittig varmt gjennom ørkenen.

Hei hei :)

Nå har gutta våre kommet hjem fra tidenes tur !!!!! Du og din familie må gleeeede dere :)

De var 8 stk bortover nå, to av dem hadde èn sykkel, slik at de byttet på å kjøre, min kjære var passasjer på denne litt en dag, det var mye mer slitsomt enn å være fører.

De sitter igjen med mange mange flotte inntrykk, bare det å komme opp fra t-banen i Chicago ..... stå midt i mylderet av alle skyskraperene. Helt fantastisk !!!

De sier det, hadde turen vært dobbelt så dyr, hadde de allikevel dratt :)

PS. Varmen var ikke så ille som de hadde forestilt seg, følgebilen hadde med seg vann og is, så det hadde gått så bra :)

GLED DERE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei hei :)

Nå har gutta våre kommet hjem fra tidenes tur !!!!! Du og din familie må gleeeede dere :)

De var 8 stk bortover nå, to av dem hadde èn sykkel, slik at de byttet på å kjøre, min kjære var passasjer på denne litt en dag, det var mye mer slitsomt enn å være fører.

De sitter igjen med mange mange flotte inntrykk, bare det å komme opp fra t-banen i Chicago ..... stå midt i mylderet av alle skyskraperene. Helt fantastisk !!!

De sier det, hadde turen vært dobbelt så dyr, hadde de allikevel dratt :)

PS. Varmen var ikke så ille som de hadde forestilt seg, følgebilen hadde med seg vann og is, så det hadde gått så bra :)

GLED DERE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mange takk for info:-)

Dette hørtes veldig bra ut. Jeg er rimelig sikker på at opplevlesene står i kø, men varmen har jeg tenkt kan bli et problem, men dette hørtes veldig bra ut.

Kjempeartig å høre om dette:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...