Lillemus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Da har Snuppa fått 8-årsgaven sin - et rosa Nikon coolpix s210 digitalkamera! ))) Hun visste ikke hvilken fot hun skulle stå på og var redd det hele var bare en drøm. *Hehe* Mor er en smule misunnelig, jeg har selv et Canon Ixus som er over 3 år gammelt og det kommer ikke opp mot hennes.... | 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Mine fikk digitalkameraer av morfar til jul. Og jeg fikk speilrefleks av meg selv til påske... Misunnelse er dyre greier ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Så bra at det slo an med kamera! Mor får kanskje ønske seg kamera til jul, om ikke annet så fra seg selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plommeblomst Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Å, så fint! Har så lyst til å gi det samme til min 8-åring, men må vente _helt_ til jul Hun er så ivrig når hun får hendene på søsterens kamera 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Så bra at det slo an med kamera! Mor får kanskje ønske seg kamera til jul, om ikke annet så fra seg selv? Mor ønsker seg fryktelig digital speilrefleks... Men "bankkortmannen" synes ikke det er nødvendig, han mener jeg tar gode nok bilder med det lille digitalkameraet. ( Dumme mannen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Mor ønsker seg fryktelig digital speilrefleks... Men "bankkortmannen" synes ikke det er nødvendig, han mener jeg tar gode nok bilder med det lille digitalkameraet. ( Dumme mannen. Åååh, så ekkel og lite forståelsesfull bankkortmannen er da!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Åååh, så ekkel og lite forståelsesfull bankkortmannen er da!!! Ja. Jeg tror jeg skal selge noen av alle de travselene han har liggende og slenge rundt omkring og som aldri er i bruk. *Snøft* Eller båten hans. Eller den ene traktoren. Mannfolk ass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliza1365380759 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Ja. Jeg tror jeg skal selge noen av alle de travselene han har liggende og slenge rundt omkring og som aldri er i bruk. *Snøft* Eller båten hans. Eller den ene traktoren. Mannfolk ass. Ja, der må jeg bare støtte deg altså! Han trenger da vel ikke TO traktorer?! Nei, legg den ene ut for salg på finn.no sporenstreks, da skjønner han nok hvor urimelig han er! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 WOW, en kjempegave 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Snuppa mi er ett år eldre, og får det til jul. Blir nok stor stas da ho tar mye bilder:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Snuppa mi er ett år eldre, og får det til jul. Blir nok stor stas da ho tar mye bilder:-) Jeg har blitt foreviget noen ganger i løpet av helgen ja... ) Hun klarer ikke helt å skjønne at hun har fått sitt eget kamera og er kjempestolt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.