pekkaline Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg ser at en mor har fått sjulinger, _syv_ 7 unger på en gang. Det er utrolig hva man blir satt til her i livet. På toppen av det hele har hun tre jenter fra før. Det blir sikkert masse kos og god hjelp å få. Ønsker dem alt det beste http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=524750 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Å herregud.... Det der står for meg som omtrent det ultimate mareritt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg er mest overrasket over ungenes fødselsvekt! Utrolig til å være 7-linger Plutselig 10-barnsforeldre, uuups ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tenk å gå helt til fire uker før termin med SJU stk!! Kan tenke meg hun følte seg stappet... Jeg holdt jo på å forgå på den tiden omtrent, og jeg hadde bare EN unge på fire kilo inni der Ellers må jeg innrømme at jeg er sjeleglad det ikke er mine syvlinger.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Å kjære tid! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Masse kos? Ei bondekone med tre barn fra før, som nå har sju barn plassert i kuvøser på fire forskjellige sykehus.... det høres ikke ut som oppskriften på kos og hygge. Stakkars menneske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Grøss og gru! Glad det ikke er meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Å fytti katta!!!! Jeg er ikke misunnelig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.