pekkaline Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Jeg ser at en mor har fått sjulinger, _syv_ 7 unger på en gang. Det er utrolig hva man blir satt til her i livet. På toppen av det hele har hun tre jenter fra før. Det blir sikkert masse kos og god hjelp å få. Ønsker dem alt det beste http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=524750 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Å herregud.... Det der står for meg som omtrent det ultimate mareritt.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Jeg er mest overrasket over ungenes fødselsvekt! Utrolig til å være 7-linger Plutselig 10-barnsforeldre, uuups ;o) 0 Siter
UlrikkeE Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Tenk å gå helt til fire uker før termin med SJU stk!! Kan tenke meg hun følte seg stappet... Jeg holdt jo på å forgå på den tiden omtrent, og jeg hadde bare EN unge på fire kilo inni der Ellers må jeg innrømme at jeg er sjeleglad det ikke er mine syvlinger.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Masse kos? Ei bondekone med tre barn fra før, som nå har sju barn plassert i kuvøser på fire forskjellige sykehus.... det høres ikke ut som oppskriften på kos og hygge. Stakkars menneske. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Å fytti katta!!!! Jeg er ikke misunnelig!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.