Lillemus Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg har omsider omminnredet på rommene til ungene slik at de har fått skrivebord og bedre plass. I dag har de lekt masse inne på rommet til poden, det har vel knapt forekommet på de to årene vi har bodd her! I natt ligger lillesøster over inne på rommet hos storebror - under skrivebordet! ) La madrassen hennes på golvet delvis under skrivebordet og delvis under hans seng, hun ville ikke ligge langsmed hans seng nemlig. Da jeg tittet inn tidligere i kveld med beskjed om å slukke lyset satt de begge to under skrivebordet og så i en "Finn Willy"-bok. ) Nå kikket jeg inn igjen og begge to sov søtt... De er nå søte også da! *Varm om hjertet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Herlige :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Åh så koselig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Snuppa ligger over på rommet til Rambo. På madrass langsmed hans seng. "E gla i'n sjøh", si'a. ;o) Om det bare hadde vært harmoni på dagtid også... *lettere oppgitt* Størsten ligger over hos en kompis for første gang. Gjensynsgleden var helt rørende etter 6 uker borte fra hverandre *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Slike stunder er det man må bevare i hjertet sitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.