Gjest grøtog svisker Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har en sviskedrikk til babyer fra Nestle som jeg har kjøpt for å ha just in case. Babyen min på 4 mnd har nettopp begynt med grøt, men av og til på kvelden får hun vondt i magen. Hun får av seg avføring, så forstoppelse har hun ikke, men likevel har hun mageknip, gjerne i forkant av avføringen. Kan det være en ide å gi sviskedrikk? Får hun vondt i magen av den? Hvordan tilberedes den, skal den varmes? Og hvor mye skal jeg gi? Hun er i smaksstadiet ennå av grøt så.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Husker jeg syntes hjemmelaget sviskesaft var mer effektiv enn Nestle sin. Kokte en pose svisker uten steiner med litt vann til de ble møre, kjørte så hele guffa i foodprosessoren og spedde ut med Nestles sviskesaft til konsistensen ble mer flytende. Om han fikk det i form av ren pure på skje eller om jeg blandet det i grøten husker jeg ikke, men jeg gjorde vel begge deler tenker jeg. Gi den gjerne litt lunken og bare et par skjeer til å begynne med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.