Anonym 82 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvis jeg skal kjøpe enkle babyplagg som bodyer, strømpebukser o.l. på nett, hvor vil dere anbefale meg å bestille fra? Annet tøy liker jeg å gå i butikken å se på, for jenta mi er liksom ikke så typisk i fasongen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest junimammaen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har en venninne som har to barn og jobber i barnehage og hun anbefalte ulltøy fra Sparkjøp. Tenkte å titte der selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Har en venninne som har to barn og jobber i barnehage og hun anbefalte ulltøy fra Sparkjøp. Tenkte å titte der selv. Har arvet noe tøy derfra etter tantebarnet til samboeren. To ullbodyer i str 80, som passer jenta mi akkurat nå. Hun bruker ellers 74/80, så de er bare litt mindre i str enn vanlig. Men de er jo brukt da, og kan jo selvfølgelig ha krympet en cm eller to! Og så fikk jeg ei ullstrømpebukse, også i str 80, men den var fortsatt i pakningen. Jeg lurte på hvorfor, helt til jeg tok den ut! Hvis man har regnet med at den passet et barn i str 80, kunne man sikkert brukt den neste vinter! Den var KJEMPESTOR! Får se om vi kan få brukt den etter nyttår engang... Så ulltøyet fra Sparkjøp er nok bra, men str er helt ville...! Noe er smått og noe er stort. Men jeg kunne nok funnet på å handlet derfra likevel, for det er greie priser for ull! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.