Sofline Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har fryktelig lyst til å begynne på babysvømming med babyen min, men nå har jeg hørt noe om at babyer som går på babysvømming ofte får ørebetennelse og problemer med ørene. Er det en myte, mon tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=73742 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=73742 Jentene mine har "svømt" siden de var 3 mnd gamle, og vi svømmer fremdeles en gang i uken. De er nå 5 og 8 år. Til dags dato har ingen av dem hatt ørebetennelse, men vi er heller ikke arvelig disponert for noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dubbeditt Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei! Har hatt begge min to på babysvømming. Har hatt en som har slitet veldig med ørebetennelser, halsbetennelser og sprekte trommehinner. Denne har fjernet mandler, falsk mandel og satt inn dren to ganger. (35 kjente ørebetennelser frem til 5 års alder). Nummer to har ikke vært plaget. Det at den ene har vært plaget tror jeg ikke har noe med babysvømming å gjøre, men rett og slett tilfeldig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Gutten min har gått på babysvømming, og aldri hatt øreproblemer.. Selv om jeg hadde mye ørebetennelse når jeg var liten. Tror det er tilfeldig altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har en gutt som ikke har gått på baby svømming men har hatt mye øreverk...så dette tror jeg du bør spørre en lege om . Sikkert veldig individuelt. Tror det beste er å venne barna til å være i vann, øreverk eller ikke! Hvis du merker du har et ørebarn kan du jo bare slutte med badingen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Vår eldste gikk på babysvømming har så langt ikke hatt en eneste ørebetennelse. Hun blir 9 år i desember 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Billa ble dårlig, og var mye dårlig - og har ikke vært dårlig siden vi sluttet med svømming. Jeg tror det har en sammenheng, faren også - men jeg vet andre er uenige... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har svømt jevnlig med begge mine siden de var babyer, og vi ar hatt ett tilfelle av ørebetennelse på de 9 årene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kan gi allergi og Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Nei skittent klorvann ikke bra... og kloren virker irriterende på slimhinnende og kan gi allergi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.