Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jentene mine har "svømt" siden de var 3 mnd gamle, og vi svømmer fremdeles en gang i uken. De er nå 5 og 8 år. Til dags dato har ingen av dem hatt ørebetennelse, men vi er heller ikke arvelig disponert for noe sånt.

Hei!

Har hatt begge min to på babysvømming. Har hatt en som har slitet veldig med ørebetennelser, halsbetennelser og sprekte trommehinner. Denne har fjernet mandler, falsk mandel og satt inn dren to ganger. (35 kjente ørebetennelser frem til 5 års alder).

Nummer to har ikke vært plaget.

Det at den ene har vært plaget tror jeg ikke har noe med babysvømming å gjøre, men rett og slett tilfeldig.

Jeg har en gutt som ikke har gått på baby svømming men har hatt mye øreverk...så dette tror jeg du bør spørre en lege om . Sikkert veldig individuelt. Tror det beste er å venne barna til å være i vann, øreverk eller ikke!

Hvis du merker du har et ørebarn kan du jo bare slutte med badingen!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...