Gjest plummum Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Babyen min på 5 mnd fikk smake plommesaft for første gang i dag, hun ELSKET det... men jeg turte ikke gi så mye pga jeg var redd hun skulle få vondt i magen av det. Hvor mye kan jeg gi egentlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg ville ikke gitt mye i begynnelsen. Kommer litt an på hvor mye annet enn MM/ MME babyen har fått før såklart. Det er jo lurt å begynne med smakebiter, og gradvis trappe opp mengden. Plomme virker jo også stoppende på magen, så dersom magen er løs er det sikkert ikke bra med for mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg tror jeg ville holdt meg til noen slurker om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg ville ikke gitt mye i begynnelsen. Kommer litt an på hvor mye annet enn MM/ MME babyen har fått før såklart. Det er jo lurt å begynne med smakebiter, og gradvis trappe opp mengden. Plomme virker jo også stoppende på magen, så dersom magen er løs er det sikkert ikke bra med for mye. Skrev stoppende, mente løsende! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Mange går tidlig i fellen med å venne barnet til saft i stedet for vann. Jeg ville i størst mulig grad unngått saft og gitt vann i stedet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest plummum Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Mange går tidlig i fellen med å venne barnet til saft i stedet for vann. Jeg ville i størst mulig grad unngått saft og gitt vann i stedet. Tenkte jo ikke som tørstedrikk da, men for å forebygge problemer med magen pga grøten som hun nettopp har begynt med. Så jeg lurte på hvor mye jeg kunne gi - uten at det fikk motsatt effekt og gav henne mageknipe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.