naktros Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Skal ha noen naboer på besøk i morgen kveld. Avtalen er at jeg ikke skal lage noe, men det er jo alltid hyggelig å servere noe. Noen som har noen forslag? Det må være enkelt. Gjerne noe jeg kan kjøpe ferdig, Skal ha kaffe og brus ved siden av. Vi blir ca 8 stk. Håper noen kan hjelpe meg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 En pose potetgull og en pose sjokoladebiter :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Dip og grønnsaker? Chips? nøtter? ost og kjekt? =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Dip og grønnsaker? Chips? nøtter? ost og kjekt? =) kjeks 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ebbas Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 En pose potetgull og en pose sjokoladebiter :-) Melon i skiver, druer. Eventuelt noe spekeskinke og ost i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Grønnsaker og dip. Litt jobb, men absolutt overkommelig. Og kjempegodt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.s Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 kjeks Kjempe-kjekt! ; ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Litt nysgjerrig... hva ble det til kveldskos? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naktros Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Litt nysgjerrig... hva ble det til kveldskos? Hehe...det ble frukt, kanelboller og kjeks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.