waxo Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Skolestart i går og gutten fant seg raskt til rette. Fikk nye venner og hadde det helt topp :-) I dag var første gang på skolebussen. Det var gutt som var rak i ryggen da han klatret inn i bussen med orange sekk :-) Blir spennende å høre hvordan dagen har vært når han kommer tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg sendte også min yngste med skolebussen i dag, for aller første gang ut på tur alene. Storesøster var riktignok med, men jeg så det usikre draget over ansiktet da jeg gikk av bussen igjen. Veldig vanskelig, og helt sikkert veldig riktig å ikke følge helt fram (det var det som var planen, men i dag tidlig hadde hun bestemt seg for at jeg _ikke_ skulle bli med allikevel). Tipper dette går helt fint, et par større unger går også på bussen på samme sted som mine, og de lovte meg å følge litt med. Det samme hjem i dag. Er litt vemodig å være ferdig med barnehagebarn, de blir brått så store når de står der med den oransje sekken på ryggen og er skolebarn. Snufs. Gleder meg også til å høre hvordan dagen har vært! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.